Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки (Набір для відбору матеріалу) (Код НК 024:2019: 57935 – Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів, код згідно УКТЗЕД: 3821 00 00, 9018 – Набір для відбору матеріалу: тампон дакроновий, пробірка з транспортним середовищем)
Очікувана вартість
33 600,00 UAH
UA-2021-04-19-001800-b 458af64f7f0843a3be13c2ba0a66d552
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сердюченко

+380512589617 odb.serin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007070
Вебсайт: https://odkl.mk.ua
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Сердюченко
+380512589617
odb.serin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38910000-7: Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки


Набір для відбору матеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Набір для відбору матеріалу: тампон дакроновий, пробірка з транспортним середовищем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вулиця Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38910000-7 — Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 10:55
Протокол набори для відбору матеріалу 001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ФАРМ-ЛАЙН"
#19299605
Переможець 33 600,00
UAH
19 квітня 2021 11:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 14:46
Додаткова угода № 1 Фарм-Лайн 18-20.pdf укладений
27 жовтня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 11:13
Договір Набори для відбору матеріалу 001.pdf укладений
19 квітня 2021 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 33 600,00
UAH