Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

науково-технічні роботи з проведення: "Опрацювання та реєстрація Акта встановлення витрати палива на роботу спеціального обладнання АП-17 А.06 ЗІЛ 131"
Очікувана вартість
612,00 UAH
UA-2021-04-19-000647-a c66bd62c42ef4465ae21da9dde9ee09f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луцик Марина

+380977142981 marina_lutsyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Луцик Марина
+380977142981
marina_lutsyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


код за ДК 021:2015 - 73110000-6, Дослідницькі послуги (науково-технічні роботи з проведення: "Опрацювання та реєстрація Акта встановлення витрати палива на роботу спеціального обладнання АП-17 А.06 ЗІЛ 131")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
науково-технічні роботи з проведення: "Опрацювання та реєстрація Акта встановлення витрати палива на роботу спеціального обладнання АП-17 А.06 ЗІЛ 131"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, проспект Перемоги, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 травня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

19 квітня 2021 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 09:11
звіт до договору №1.33479.В.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут"
#01527695
Переможець 612,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 09:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 612,00
UAH (в тому числі ПДВ 102,00 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін, Угода про розірвання