Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Виконання функцій служби Замовника та технічний нагляд за виконанням Реконструкції корпусу спортзалу Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 в смт. Міжгір'я вул.Шевченка,73 Міжгірського району Закарпатської області. Коригування)
Очікувана вартість
198 993,00 UAH
UA-2021-04-19-000591-b 0a333119773a4dc59066a8233aff2351
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ОКСАНА ЗОЗУЛИЧ

+380314621372 osvitamizsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МІЖГІРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44070606
Місцезнаходження: 90000, Україна , Закарпатська обл., Міжгірський р-н, селище міського типу Міжгір'я, вул.Шевченка, будинок 86
Контактна особа: ОКСАНА ЗОЗУЛИЧ
+380314621372
osvitamizsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 18:00
Очікувана вартість: 198 993,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 800 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника згідно ст. 2 закону України "Про публічні закупівлі" - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Виконання функцій служби Замовника та технічний нагляд за виконанням Реконструкції корпусу спортзалу Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 в смт. Міжгір'я вул.Шевченка,73 Міжгірського району Закарпатської області. Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90000, Україна, Закарпатська область, смт. Міжгір'я , вул. Шевченка,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2021  —  31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.

Сума забезпечення: 800 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
19 квітня 2021 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 09:57
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТТЕХНАГЛЯД" 198 947,37
UAH з ПДВ
198 947,37
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 17:43
Електронний підпис
29 квітня 2021 17:42
Реєстр.pdf
29 квітня 2021 17:42
26. Довідка Лабораторія.pdf
29 квітня 2021 17:42
21. Санкції.PDF
29 квітня 2021 17:42
19. Захист довкілля.PDF
29 квітня 2021 17:42
14. Погодження з мовою.PDF
29 квітня 2021 17:42
13. Кошторис.PDF
29 квітня 2021 17:42
12. Технічне завдання.pdf
29 квітня 2021 17:42
10. Проект договору.PDF
29 квітня 2021 17:42
9. Тендерна пропозиція.PDF
29 квітня 2021 17:42
8. Довідка субпідряд.PDF
29 квітня 2021 17:42
6. Анкета учасника.PDF
29 квітня 2021 17:42
5. Стаття 17.PDF
29 квітня 2021 17:42
4.3 Експертні звіти.pdf
29 квітня 2021 17:42
4.2 Відгуки.pdf
29 квітня 2021 17:42
4.1 Аналогічні договори.pdf
29 квітня 2021 17:42
3.8. Трудові книжки.PDF
29 квітня 2021 17:42
3.7 Штатний розпис.pdf
29 квітня 2021 17:42
3.6 Форма 1-ДФ.pdf
29 квітня 2021 17:42
3.3. Листи згоди.PDF
29 квітня 2021 17:42
3.2. ЦПД.PDF
29 квітня 2021 17:42
3.1. Накази.PDF
29 квітня 2021 17:42
3. Довідка працівники.PDF
29 квітня 2021 17:42
2.5. Повірка Тахеометр.pdf
29 квітня 2021 17:42
2.4 Ліцензія АВК.PDF
29 квітня 2021 17:42
2. Довідка МТБ.PDF
29 квітня 2021 17:42
1. Повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАКАРПАТТЕХНАГЛЯД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАКАРПАТТЕХНАГЛЯД"
#43695568
Переможець 198 947,37
UAH з ПДВ
06 травня 2021 11:19

Документи

06 травня 2021 11:19
Електронний підпис
06 травня 2021 11:17
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТТЕХНАГЛЯД"
#43695568
198 947,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 11:19
Електронний підпис
06 травня 2021 11:17
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 09:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 09:19
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 09:15
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2023 14:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 грудня 2023 14:23
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 11:44
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 березня 2023 11:40
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2023 13:11
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 січня 2023 13:09
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2022 09:45
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 09:42
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 10:01
Дод.угода.pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:58
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 08:57
Договір ТН-12.pdf укладений
25 травня 2021 08:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ТН-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ТН-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна реквізитів)
Номер договору про закупівлю: ТН-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ТН-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ТН-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ТН-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 179 810,63
UAH