Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2021-04-19-000234-a 5bbd60c224544b728ba16ffc5657a794
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місюля Сергій Григорович

380504888471 uv_tec@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплоенергетик"
Код ЄДРПОУ: 24153576
Місцезнаходження: 25491, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Ливарна, 1
Контактна особа: Місюля Сергій Григорович
380504888471
uv_tec@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Сергія Гришина, 23/16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

19 квітня 2021 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Довгополий В.І,
#2624103312
Переможець 37 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 08:51

Документи

19 квітня 2021 08:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 13:45
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
08 червня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 11:13
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 08:53
Договір №2.02.21.pdf укладений
19 квітня 2021 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди розділ 3 Договору № 2/02-21 від ____.____.2021р. (далі-Договір) доповнити п. 3.7 та викласти його у наступній редакції: «Бюджетні зобов’язання за даним Договором виникають в межах бюджетних призначень на 2021 рік та складають¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ 2820,00 грн. (дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 470,00 грн. (чотириста сімдесят гривень 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 2/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням потреб Замовника та необхідністю зменшення в результаті цього суми Договору, пункт 3.1. Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Очікувана вартість Договору складає 17 000,00 грн. (сімнадцять тисяч гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 2 833,33 грн. (дві тисячі вісімсот тридцять три гривні 33 коп.) Вартість робіт (послуг) визначається на підставі тарифів та розцінок, встановлених за домовленістю сторін на момент здійснення замовлення та зазначається у рахунку-фактурі. Сторони домовляються про можливість зменшення обсягів виконання робіт (надання послуг) за Договором залежно від реального фінансування видатків та коригування потреб Замовника.
Номер договору про закупівлю: 2/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML