Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до електровозів серії ЧС (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for electric locomotives of the emergency series (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock, railway traffic control equipment)
Spare parts for electric locomotives of the emergency series (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock, railway traffic control equipment)
Очікувана вартість
1 541 274,53 UAH
UA-2021-04-16-007657-b ● 56dcfee026ec416ea5fd355e5ca4e4fd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana Stepanivna 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 1 541 274,53 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 412,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.3.3 Р.3 та Додатку 7 ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15412.75 UAH |
Publication date: | 16 квітня 2021 19:05 |
Enquiries until: | 10 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 541 275 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 413 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
Запасні частини до електровозів серії ЧС (34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Spare parts for electric locomotives of the emergency series (34630000-2 - Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock, railway traffic control equipment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт.
Комплектний релейний комутаційний пристрій EL-930.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Комплектний релейний комутаційний пристрій EL-930.00
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
7 шт.
Щіткотримач EL-057.32
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Щіткотримач EL-057.32
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
19 шт.
Щіткотримач EL-057.47
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Щіткотримач EL-057.47
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
18 шт.
Щіткотримач ЄД 300522 Є 830-62-78-00сб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Щіткотримач ЄД 300522 Є 830-62-78-00сб
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
40 шт.
Реле тиску (EL-PR)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Реле тиску (EL-PR)
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
46 шт.
Вимикач захисний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вимикач захисний
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
3 шт.
Защитный автомат IJV16,P0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Защитный автомат IJV16,P0
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
20 шт.
Захисний вимикач ИЙМ 6а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Захисний вимикач ИЙМ 6а
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
32 шт.
Вимикач захисний 15а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вимикач захисний 15а
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
30 шт.
Вимикач захисний 20а ПЛ РК 6345
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Вимикач захисний 20а ПЛ РК 6345
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
40 шт.
Автомат ПО, 10а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Автомат ПО, 10а
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
60 шт.
Автомат ПО, 16а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Автомат ПО, 16а
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
8 шт.
Автомат ПО, 6а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Автомат ПО, 6а
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
93 шт.
Автомат ПО, 25а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Автомат ПО, 25а
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
19 шт.
Контактор V40E 40A/48V
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Контактор V40E 40A/48V
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2021 16:56 |
4284 ТД _ зч до електровозів серії ЧС_нова редакція_12.05.2021.docx | |
12 травня 2021 16:56 |
Зміни до тендеру_4284_12.05.2021.docx | |
05 травня 2021 17:24 |
Зміни до тендеру_4284_05.05.2021.docx | |
16 квітня 2021 19:02 |
Додаток № 9.docx |
12 травня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 травня 2021 16:56 |
4284 ТД _ зч до електровозів серії ЧС_нова редакція_12.05.2021.docx
|
||||||
12 травня 2021 16:56 |
Зміни до тендеру_4284_12.05.2021.docx
|
||||||
05 травня 2021 17:24 |
Зміни до тендеру_4284_05.05.2021.docx
|
||||||
16 квітня 2021 19:02 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 28 квітня 2021 16:11
Дата відповіді: 05 травня 2021 17:24
Просимо надати роз’яснення щодо вимог до ТД до змісту пункту 3.5 Додатку 1.
Пунктом 3.5 вимагається: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Оскільки всі чотири варіанти документів, що вимагаються цим пунктом, по своїй суті мають однаковий зміст та являються взаємозамінними, з метою уникнення дискримінаційних ознак, просимо внести зміни у тендерну документацію та викласти пункт 3.5 у наступній редакції: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції; або
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; або
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; або
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 28 квітня 2021 16:13
Дата відповіді: 05 травня 2021 17:25
Просимо надати роз’яснення щодо пункту 3.5 Додатку №1 тендерної документації: чи вважається продукція, яка є предметом закупівлі даних торгів «неметалевою продукцією/матеріалами яка застосована у конструкціях рухомого складу» та чи потрібно для виконання вимог тендерної документації надати документи передбачені пунктом 3.5 Додатку 1 тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, у таблицю «Вимоги до оцінки відповідності» продукції» (сторінка 18 тендерної документації), додавши колонку, в якій вказати яка саме продукція вважається «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу», на яку вимагається підтвердження документами, що визначені пунктом 3.5 Додатку1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 06 травня 2021 08:53
Дата відповіді: 12 травня 2021 16:57
Просимо надати роз’яснення щодо вимог до ТД до змісту пункту 3.5 Додатку 1.
Пунктом 3.5 вимагається: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Оскільки всі чотири варіанти документів, що вимагаються цим пунктом, по своїй суті мають однаковий зміст та являються взаємозамінними, з метою уникнення дискримінаційних ознак, просимо внести зміни у тендерну документацію та викласти пункт 3.5 у наступній редакції: «Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції; або
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; або
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; або
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 06 травня 2021 08:54
Дата відповіді: 12 травня 2021 16:57
Просимо надати роз’яснення щодо пункту 3.5 Додатку №1 тендерної документації: чи вважається продукція, яка є предметом закупівлі даних торгів «неметалевою продукцією/матеріалами яка застосована у конструкціях рухомого складу» та чи потрібно для виконання вимог тендерної документації надати документи передбачені пунктом 3.5 Додатку 1 тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни у тендерну документацію, у таблицю «Вимоги до оцінки відповідності» продукції» (сторінка 18 тендерної документації), додавши колонку, в якій вказати яка саме продукція вважається «неметалевою продукцією яка застосована у конструкціях рухомого складу», на яку вимагається підтвердження документами, що визначені пунктом 3.5 Додатку1 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-16-007657-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕЛПО Україна", Код ЄДРПОУ:36301549
Дата подання: 30 квітня 2021 16:00
Протиріччя у вимогах Замовника (Декларація відповідності згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006)
Маємо намір взяти участь у торгах. Для можливості підготовки тендерної пропозиції надайте роз’яснення.
У таблиці додатку № 2 ТД «Вимоги до оцінки відповідності» зазначено, що на продукцію згідно даного аукціону передбачається - добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам та що учасник повинен надати на цю вимогу - декларацію відповідності згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Разом з тим зазначено:
«Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
На початку абзацу вимагається, що декларація відповідності не повинна бути надана органом з оцінки відповідності. А у кінці абзацу, вказано, що декларація відповідності повинна включати в себе «посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
Але «документи, складені за результатами оцінки відповідності органом з оцінки відповідності» - це «сертифікат відповідності» та «декларація технічного регламенту», які надаються за результатами проведених випробувань, на бланку органу з оцінки відповідності. Разом з тим, тендерною документацією вимагається добровільна оцінка відповідності від учасника і декларація про відповідність не має бути виконана на бланку органу з оцінки відповідності.
Враховуючи те, що у п. 5 ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 зазначено, що «емітент (організація або особа) самостійно несе відповідальність за відповідність об’єкту встановленим у декларації вимогам», для уникнення непорозумінь при розгляді тендерних пропозицій учасників, просимо Вас привести вимоги до документів по п.1 Додатку №1 у відповідність до нормативних документів України, та видалити суперечливу вимогу, а саме: виключити з тексту тендерної документації частину речення : «посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України», виклавши вищевказаний абзац у наступній редакції: «Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006»
Розгорнути
Згорнути
У таблиці додатку № 2 ТД «Вимоги до оцінки відповідності» зазначено, що на продукцію згідно даного аукціону передбачається - добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам та що учасник повинен надати на цю вимогу - декларацію відповідності згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Разом з тим зазначено:
«Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
На початку абзацу вимагається, що декларація відповідності не повинна бути надана органом з оцінки відповідності. А у кінці абзацу, вказано, що декларація відповідності повинна включати в себе «посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
Але «документи, складені за результатами оцінки відповідності органом з оцінки відповідності» - це «сертифікат відповідності» та «декларація технічного регламенту», які надаються за результатами проведених випробувань, на бланку органу з оцінки відповідності. Разом з тим, тендерною документацією вимагається добровільна оцінка відповідності від учасника і декларація про відповідність не має бути виконана на бланку органу з оцінки відповідності.
Враховуючи те, що у п. 5 ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 зазначено, що «емітент (організація або особа) самостійно несе відповідальність за відповідність об’єкту встановленим у декларації вимогам», для уникнення непорозумінь при розгляді тендерних пропозицій учасників, просимо Вас привести вимоги до документів по п.1 Додатку №1 у відповідність до нормативних документів України, та видалити суперечливу вимогу, а саме: виключити з тексту тендерної документації частину речення : «посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України», виклавши вищевказаний абзац у наступній редакції: «Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.1-1.3 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність зазначена в п 1.3 має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006»
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 травня 2021 16:53
Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення, на яке Замовником буде надано відповідь.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 червня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МАНТІКОР | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2021 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МАНТІКОР |
1 541 239,20
UAH з ПДВ
|
1 525 461,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" |
1 533 580,08
UAH з ПДВ
|
1 533 580,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" |
1 540 980,60
UAH з ПДВ
|
1 540 980,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МАНТІКОР #38149217 |
Переможець |
1 525 461,60
UAH з ПДВ
|
15 червня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2022 11:19
|
ЦЗВ-01-00421-01.pdf | укладений |
19 серпня 2022 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:44
|
ЦЗВ-01-00421-01.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 11:18
|
ЦЗВ-01-00421-01.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:28
|
ЦЗВ-01-00421-01.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 11:11
|
ЦЗВ-01-00421-01.pdf | укладений |
30 червня 2021 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-00421-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-00421-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4, ч.5, ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-00421-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |