Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту ВПЗ-3 за адресою м.Новоград-Волинський, вул.Леваневського,3
Очікувана вартість
66 800,00 UAH
UA-2021-04-16-007628-b 92565d13fefd41b9ab52233c23e829b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зозуля-Савіцька Ольга Петрівна

0506508925 zozulya-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22046132
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, Корольовський район, ВУЛИЦЯ ВІТРУКА, будинок 1
Контактна особа: Зозуля-Савіцька Ольга Петрівна
0506508925
zozulya-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2021 12:00
Очікувана вартість: 66 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 668,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Шановні учасники! Під час подання пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту ВПЗ-3 за адресою м.Новоград-Волинський, вул.Леваневського,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11703, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, вул. Леваневського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту форми КБ-2В, КБ-3. Оплата проводиться за фактично виконану роботу на підставі рахунку наданого Підрядником. Замовник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Житомирської філії, місцезнаходження м. Житомир, вулиця Вітрука,1. Код згідно з ЄДРПОУ: 22046132 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ" 64 186,00
UAH з ПДВ
64 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2021 21:07
Електронний підпис
03 травня 2021 20:55
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ"
#2809005911
Переможець 64 186,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 12:08

Документи

06 травня 2021 12:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СТАРИНЕЦЬ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ"
#2809005911
64 186,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 12:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:59
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 21:28
doh.355 vid 12.05.2021r..zip укладений
12 травня 2021 21:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 186,00
UAH