Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ЗТП-10/0,4 кВ №345 (інв №60919) філії АТ «Миколаївобленерго» Первомайського району Західного округу за адресою: Миколаївська обл., м. Первомайськ, м-р «Цукровий завод»
Очікувана вартість
211 065,60 UAH
UA-2021-04-16-006953-b e31cd923f02440f99fad599b084cb26f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Гадомський

+380512539420 hadomskyi_s@energy.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 23399393
Вебсайт: http://www.energy.mk.ua/
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛ. ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 40
Контактна особа: Станіслав Гадомський
+380512539420
hadomskyi_s@energy.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2021 07:00
Початок аукціону: 28 квітня 2021 14:58
Очікувана вартість: 211 065,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 055,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ЗТП-10/0,4 кВ №345 (інв №60919) філії АТ «Миколаївобленерго» Первомайського району Західного округу за адресою: Миколаївська обл., м. Первомайськ, м-р «Цукровий завод»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок - протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Замовником Акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 14:34
Техвимоги ЗТП-345.docx
21 квітня 2021 14:34
Перелік змін Капремонт ЗТП-345.docx
21 квітня 2021 14:34
Капремонт ЗТП-345 - ТД.docx
16 квітня 2021 15:39
Проект договору ЗТП 345.doc
21 квітня 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 14:34
Техвимоги ЗТП-345.docx
16 квітня 2021 15:39
Техвимоги ЗТП-345.docx
21 квітня 2021 14:34
Перелік змін Капремонт ЗТП-345.docx
21 квітня 2021 14:34
Капремонт ЗТП-345 - ТД.docx
16 квітня 2021 15:39
Капремонт ЗТП-345 - ТД.docx
16 квітня 2021 15:39
Проект договору ЗТП 345.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання офіційного листа від органів статистики
Дата подання: 19 квітня 2021 13:41
Дата відповіді: 20 квітня 2021 16:48
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ», Учасник повинен надати: Копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ, у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду). Наше підприємство не звітує за даною формою та не зобов’язане складати та подавати даний документ. Отримати інформацію щодо форм статистичної звітності, за якими респондент залучений до звітування можна на офіційному сайті Державної служби статистики України( https://ess.ukrstat.gov.ua/) за ЄДРПОУ Учасника. Ці дані є відкритими та у вільному доступі. Просимо внести зміни до оголошення та видалити вимогу щодо надання офіційний лист від органу статистики. Замовник не має право вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідні зміни внесено до тендерної документації, зазначений пункт видалено з переліку необхідних документів
Щодо надання листа-відгуку адресованого замовнику
Дата подання: 19 квітня 2021 15:41
Дата відповіді: 20 квітня 2021 15:52
Згідно Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ»: Учасник повинен надати: Позитивні листи-відгуки від контрагентів, з якими було укладено аналогічні Договори (не менше 2-х). Відгук повинен бути адресований Замовнику та бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Лист-відгук – є способом підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від Замовника про співпрацю з Учасником, з яким було укладено договір. Вимога щодо надання у складі пропозиції листа-відгука від Замовника, якому Учасник вже надав послуги є зрозумілою, але ж без вимоги щодо адресації листа-відгука саме майбутньому потенційному Замовнику. Вважаємо цю вимогу не обґрунтованою, а такою, що обмежує коло учасників, які мають бажання взяти участь у закупівлі, та просимо виключити частину вимоги, а саме припис «адресований Замовнику».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Листи-відгуки про співпрацю з Вашою організацією напишуть за поданним проханням до контрагента, в даному випадку Замовником прохання виступаєте саме Ви. Тобто, малось на увазі, Замовнику відгуку, а не закупівлі робіт. У Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ» повинен бути позитивний лист-відгук про учасника від іншого Замовника закупівлі аналогічних робіт.
Просимо внести зміни або законодавчо обґрунтувати
Дата подання: 20 квітня 2021 15:34
Дата відповіді: 21 квітня 2021 16:39
Просимо внести зміни в документацію щодо проведення спрощеної закупівлі або законодавчо обґрунтувати вимогу згідно Додатку 1, а саме: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт підтверджується учасником інформацією, яку він подавав до органів статистики (довідка з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики) або звітністю за формою № 1-кб (місячна), з наданням підтверджуючої інформації про отримання вказаної звітності уповноваженим органом.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право вимагати документи підтверженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт, а також наявність фінансової спроможності, що підтверджується фінансовою звітністю (ч.3 с.14 Закону України "Про публічні закупівлі": В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2021 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Агротехсервіс Д.В.В." 193 887,64
UAH з ПДВ
145 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФРЕОН-С" 211 065,60
UAH з ПДВ
146 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 14:39
Електронний підпис
26 квітня 2021 14:36
Копія Статуту.pdf
26 квітня 2021 14:36
Лист-відгук 1.pdf
26 квітня 2021 14:36
Лист-відгук 2.PDF
26 квітня 2021 14:36
Лист-згода.PDF
26 квітня 2021 14:36
МТБ2.PDF
26 квітня 2021 14:36
Наказ, рішення.PDF
26 квітня 2021 14:36
Накази працівники.PDF
26 квітня 2021 14:36
Паспорт, ІНН директора.PDF
26 квітня 2021 14:36
Проект договору.PDF
26 квітня 2021 14:35
Субпідрядники.PDF
26 квітня 2021 14:33
Договір оренди ТЗ.PDF
26 квітня 2021 14:33
КБ-2, КБ-3 к договору №51.PDF
26 квітня 2021 14:32
КБ-2, КБ-3 к договору №83.PDF
26 квітня 2021 14:31
Копії ліцензії,дозвіл.PDF
26 квітня 2021 14:30
1-кб.PDF
26 квітня 2021 14:29
Витяг зі Статуту.PDF
26 квітня 2021 14:29
Декларація.PDF
26 квітня 2021 14:29
Довідка про МТБ.PDF
26 квітня 2021 14:27
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

26 квітня 2021 14:00
Електронний підпис
26 квітня 2021 13:59
40708961_3422503790_DS180912231205.ZS2.p7s
26 квітня 2021 13:59
Матер.технічна база.pdf
26 квітня 2021 13:59
Лист відгук 2.pdf
26 квітня 2021 13:59
Лист відгук 1.pdf
26 квітня 2021 13:59
КБ2, КБ3 Договір 2опу - О.pdf
26 квітня 2021 13:59
КБ2, КБ3 Договір 2кпп.pdf
26 квітня 2021 13:59
1 кб місячна 2.pdf
26 квітня 2021 13:59
1 кб місячна 1.pdf
26 квітня 2021 13:59
Пропозиція ЗТП 345.pdf
26 квітня 2021 13:59
Реквізити.pdf
26 квітня 2021 13:59
Наказ про призначення.pdf
26 квітня 2021 13:59
Витяг.pdf
26 квітня 2021 13:59
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Агротехсервіс Д.В.В."

ПП "ФРЕОН-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Агротехсервіс Д.В.В."
#31689561
Переможець 145 990,00
UAH з ПДВ
07 травня 2021 14:40

Документи

07 травня 2021 14:40
Електронний підпис
07 травня 2021 14:39
Намір про УД - ЗТП-345.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2021 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Агротехсервіс Д.В.В."
#31689561
145 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2021 14:40
Електронний підпис
07 травня 2021 14:39
Намір про УД - ЗТП-345.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 травня 2021 16:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: В зв’язку з необхідністю спрямування коштів підприємства на іні (термінові) роботи
Документи:
28 травня 2021 16:03
Електронний підпис
28 травня 2021 16:01
Відміна торгів - ЗТП-345.docx