Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи кошторисної частини проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішнього електричного освітлення по вул. Київський Шлях у м. Бориспіль на ділянці від вул.Глібова до вул. Володимира Момота» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2021-04-16-004980-c b1ca34e7c6f04982b9e152ad96bf767e
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гопкало Тетяна Володимирівна

+380459555037 gugkgv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: головне управління житлово-комунального господарств виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36359583
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул. Київський Шлях, 72
Контактна особа: Гопкало Тетяна Володимирівна
+380459555037
gugkgv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2021 14:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2021 14:52
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія -Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи кошторисної частини проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт зовнішнього електричного освітлення по вул. Київський Шлях у м. Бориспіль на ділянці від вул.Глібова до вул. Володимира Момота» (Код ДК 021:2015 - 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Київський Шлях у м. Бориспіль на ділянці від вул.Глібова до вул. Володимира Момота, м. Бориспіль, Київська область, 08301, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно акта приймання-здачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо кваліфікаційного сертифіката інженера-кошторисника
Дата подання: 21 квітня 2021 16:55
Дата відповіді: 22 квітня 2021 14:29
На підставі якого нормативного документу вимагається сертифікат інженера-кошторисника? Адже, відповідно до статті 19 Закону України "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесені відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-16-004980-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЖУКОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3073104059
Дата подання: 21 квітня 2021 13:42
Про корегування терміну виконання робіт
Шановний Замовник!
У вас в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено "Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31.05.2021 року", проте даний термін не враховує:
- п.19 "Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю",
- згідно Завдання на проектування п.12 "Основні архітектурно-планувальні вимоги та характеристики об’єкту, що проектується підпункт 2) "Замість демонтованої ПЛ/ПЛІ-0,4 кВ (вуличне освітлення) запроектувати КЛ-0,4 кВ із застосуванням кабелю марки АВВГ-1,0", що потребуватиме часу погодження з власниками земельних ділянок через які будуть прокладатись новопроектовані кабельні лінії 0,4кВ, та додаткового терміну погодження з власниками інженерних мереж, з якими будуть перетинатись новопроектовані кабельні лінії 0,4кВ;
- згідно Завдання на проектування п. 28 "Перелік технічних умов зацікавлених організацій" – «Замовник надає ТУ експлуатуючої служби»;
- згідно Завдання на проектування п. 30 «Вимоги до розробки, експертизи та передачі документації», що передбачено «Експертизу проектної документації виконати у відповідності до ДСТУ-Н Б.А.2 .2-10: 2012 в експертній організації», зазначемо що для СС2, СС3 експертиза може тривати згідно законодавства 30 днів.
Враховуючи вище вказане просимо внести корективи у термін надання послуг, а саме 90 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2021 14:34
Щодо термінів надання послуг, то вони лишаються без змін. У разі виникнення у переможця закупівлі обставин не переборної сили чи інших причин, що унеможливлює здачу проектно-кошторисної документації вчасно, ці нюанси будуть вирішуватися шляхом взаємних переговорів при поданні переможцем відповіденого обгрунтування
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-16-004980-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ЖУКОВ ІВАН СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3073104059
Дата подання: 21 квітня 2021 13:43
Про ТУ експлуатуючої служби
Шановний Замовник! Згідно Завдання на проектування п. 28 "Перелік технічних умов зацікавлених організацій" – «Замовник надає ТУ експлуатуючої служби». Просимо викласти дані ТУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2021 14:42
Технічні умови будуть надані переможцю закупівлі після укладання відповідного договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТК ПРОЕКТ 197 246,21
UAH з ПДВ
197 246,21
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТК ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТК ПРОЕКТ
#42074132
Переможець 197 246,21
UAH з ПДВ
06 травня 2021 17:16

Документи

06 травня 2021 17:16
Електронний підпис
06 травня 2021 17:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТК ПРОЕКТ
#42074132
197 246,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 17:16
Електронний підпис
06 травня 2021 17:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 10:12
Договір укладений
20 травня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2022 15:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 липня 2021 16:54
197 246,21 UAH UA708201720344221026100023240
Гол.упр.ЖКГ Бориспільської міськради
UA063805820000026006010325258
ТОВ "ТК Проект"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 197 246,21
UAH (в тому числі ПДВ 32 874,37 UAH)