Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""БОГОДУХІВЖИТЛО" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 22660139 |
Місцезнаходження: | 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів,, вул. Міліцейська, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Лукащук +380575832038 jutlobud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2021 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за партію Товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на відповідну партію Товару та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 09:08 |
ТД 16.04.2021.doc | |
16 квітня 2021 09:08 |
Проект договору (асфальт).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-01-000040 ● 8cf30e06058c4ed091825a1ec210ca95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 11:30 |
НАКАЗ № 243
01.06.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 01.06.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.06.2021 № 243
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
11 UA2021-04-16-000549-а 16.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Богодухівжитло» виконавчого комітету Богодухівської міської ради (код ЄДРПОУ 22660139) надає аргументовані заперечення до висновку моніторингу UA-M-2021-06-01-000040 за предметом закупівлі товару - Асфальтобетонна суміш (тип В), бітумна емульсія (код ДК 021:2015 ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали, ідентифікатор закупівлі: UA2021-04-16-000549-а. За результатами моніторингу було виявлено, що відповідно до вимог пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції таблицю про відповідність запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання згідно Додатку 4.1. тендерної документації. Так, учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано інформацію про відповідність запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання, яка не відповідає встановленим вимогам Додатку 4.1. тендерної документації. Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" виправив протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Прийнято рішення визнати тендерну пропозицію Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" була надана «Таблиця про відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання» на фірмовому бланку підприємства вих.. № ¾ від 14.05.2021 року (Додаток 4.2 до тендерної документації), яка відповідає вимогам технічного завдання згідно Додатку 4.1.тендерної документації. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" помилково зазначив Додаток 4.2 замість 4.1). За результатами моніторингу було виявлено, відповідно до пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що якість товару підтверджується діючим сертифікатом відповідності або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України, які надаються в складі тендерної пропозиції, та будуть надаватися при постачанні товару. Проте у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності товару, а саме - бітум дорожній 70/100, за № UA.056.П.00117-18, термін дії якого з 24 липня 2018 року по 24 квітня 2021 року. Тобто на дату подання тендерних пропозицій (02.05.2021) строк дії сертифікату закінчився. Згідно п. 15 Додатку 2 тендерної документації визначено, що «Якість товару підтверджується діючим сертифікатом відповідності або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України, які надаються в складі тендерної пропозиції, та будуть надаватися при постачанні товару». Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" надав Гарантійний лист вих. № ¾ від 14.05.2021 року (Додаток) «про те, що технічними, якісними характеристикими передбачено застосування заходів із захисту довкілля» де Учасник повідомляє, що всі будівельні матеріали, які входять в склад Товару (асфальтобетонної суміши) сертифіковані та дозволені для використання на території України. Також Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" надав Довідку/Інформацію (Додаток до тендерної документації) вих.. № ¾ від 14.05.2021 року, «щодо якості, температури товару умовам ДСТУ Б.В.2.7.-119:2011 в відповідності до вимог Замовника, наданих в тендерній документації...». Що до пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, установленим статтею 16 Закону, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Всупереч цьому, у складі тендерної пропозиції учасником не надано фінансової звітності на підтвердження своєї фінансової спроможності. Відповідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, установленим статтею 16 Закону, але конкретні кваліфікаційні критерії встановлені в Додатку 1 тендерної документації та перелік документів для їх підтвердження, а саме: « 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 2 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист-відгук від контрагента про належне виконання наданого договору, датований не раніше дати оприлюднення оголошення про відкриті торги або більш пізню дату.) 2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Лист за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що є достатніми для поставки Товару, що є предметом закупівлі). Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" надав необхідні документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та підтвердив Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.(Довідка/Інформація (Додаток 1.1) вих. № ¾ від 14.05.2021 року та Довідка (Додаток 1.1) вих. № ¾ від 14.05.2021 року. Що до до пункту 7 Додатку 4 тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі про наявність у штаті інженера з якості або іншої особи, яка виконує його функції, копію наказу про призначення такого співробітника та копії документів, що підтверджують його кваліфікацію у сфері контролю якості (сертифікат та/або посвідчення та/або інший документ) або інший документ, що підтверджує перевірку якості асфальтобетонної суміші, якщо Учасник не є виробником. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" надав Довідку/Інформацію (Додаток 1.2) вих. № ¾ від 14.05.2021 року «Про наявність особи (працівників) відповідної кваліфікації, яка виконує функції у сфері контролю якості а/бетонної суміши», де інформує про заключення договору на проведення лабораторних випробувань з ДП «Сумський облавтодор» та надав у складі своєї пропозиції скановану копії договору № 5 від 18.02.2021 року. В Протоколі розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі № 48 від 17.05.2021 року прийнято рішення визнати тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" такою, що відповідає усім вимогам та строкам тендерної документації та не має підстав для відхилення. Таким чином підписаний договір повністю відповідає вимогам частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до наданої вище інформації повідомляємо, що розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу призведе до порушення прав Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" як переможця закупівлі UA-2021-04-16-000549-a.
2021-06-11 15:48:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" |
1 806 060,00
UAH з ПДВ
|
1 776 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" |
1 909 188,60
UAH з ПДВ
|
1 785 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТПРОМ" |
1 999 992,00
UAH з ПДВ
|
1 989 492,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "РЕГІОН-БУД" #42786507 |
Відхилено |
1 776 060,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2021 14:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Шляхбуд Тростянець" #42168309 |
Переможець |
1 785 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 11:07
|
ДУ № 1 від 11.06.2021 до Договору № 100 від 03.06.2021.jpeg | зміни до договору |
11 червня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 13:33
|
Договір 100 від 03.06.2021 р..pdf | укладений |
03 червня 2021 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до вимог ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони з підписанням цієї Додаткової угоди домовились внести зміни до п. 5.п.п.5.1 Договору та викласти їх у наступній редакції: 5.1. Місце поставки товарів: 62103,Україна, Харківська область, Богодухів, вул. Григорія Сковороди, 9; строк поставки товару: до 31 грудня 2021 року. Кількість товару: Асфальтобетонна суміш (тип В) 700 т., бітумна емульсія – 1500 кг. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |