Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дорожнє обладнання (Лот 1: Диски щіточні поліпропіленові, диски щіточні металеві, тупса,стрічка сталева,ворс поліпропіленовий, щітка лоткова Лот 2: Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження Лот 3: Велосипедна паркова )
Очікувана вартість
3 440 050,00 UAH
UA-2021-04-16-000353-b d1b985e14de048978c830f314e173ee6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380443591802 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380443591802
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2021 00:00
Очікувана вартість: 3 440 050,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 квітня 2021 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 13:07
Перелік змін внесених до ТД.pdf
29 квітня 2021 13:05
ТД зі змінами.docx
16 квітня 2021 09:10
ТД.doc
29 квітня 2021 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2021 13:07
Перелік змін внесених до ТД.pdf
29 квітня 2021 13:05
ТД зі змінами.docx
16 квітня 2021 09:10
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо КЕП
Дата подання: 20 квітня 2021 13:36
Дата відповіді: 22 квітня 2021 16:13
Шановний Замовник, учасники, для подання пропозиції та електронних документів можуть використовувати УЕП відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31.12.2021. Чи будуть внесені зміни до ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"
Щодо КЕП
Дата подання: 22 квітня 2021 17:44
Дата відповіді: 26 квітня 2021 14:06
Шановний Замовнику, ще раз запитання щодо використання електронного підпису: Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником та замовником з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладанням КЕП», а саме з накладанням саме кваліфікованого електронного підпису. Згідно з листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України «Щодо надання роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг» КЕП (кваліфікований електронний підпис) та УЕП (удосконалений електронний підпис) - різні підписи. У даному листі також наголошено, щодо можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». У вашій тендерній документації чітко прописано, що підпис має бути тільки КЕП тобто кваліфікований, тому просимо внести зміни до ТД та додати можливість накладання УЕП (Удосконаленого електронного підпису) на пропозицію та на кожен електронний документ Учасника. Надайте буд-ласка коректну відповідь, чи будуть внесенні зміни до ТД з цього питання? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику , учасник подає тендерну пропозицію з накладанням електронного підпису відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-04-16-000353-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 03 травня 2021 15:56
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів 16 квітня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2021-04-16-000353-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 34920000-2 Дорожнє обладнання (Лот 1: Диски щіточні поліпропіленові, диски щіточні металеві, тупса,стрічка сталева,ворс поліпропіленовий, щітка лоткова Лот 2: Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження Лот 3: Велосипедна паркова ). Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335, є активним учасником процедур закупівель за даним предметом і планує взяти участь у даній процедурі закупівлі. Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника (далі — «ТД»), у процесі підготовки тендерної пропозиції, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. В Додатку 1 Замовник зазначає що Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, в якій надається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді (для робочих спеціальностей - не менше 1 року), які мають необхідні знання та досвід і спроможні забезпечити належне виконання зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів. Підтвердити наявність на підприємстві не менше двох зварювальників відповідної кваліфікації згідно ДСТУENISO 9606-1:2018 (або DINENISO 9606-1:2017). Надати сертифікати, що підтверджують кваліфікацію зварювальників. Надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (копії наказів та трудові книжки). Вимагаючи від учасників наявність на підприємстві саме «не менше двох зварювальників відповідної кваліфікації» Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Також вимагаючи від учасників сертифікати, що підтверджують кваліфікацію зварювальників згідно лише ДСТУ EN ISO 9606-1:2018 (або DIN EN ISO 9606-1:2017), Замовник значно звужує коло потенційних Учасників. Зауважуємо, що зварювальники, які є в штаті ТОВ «ВО РЕЛАЙН», мають дійсні посвідчення зварника на підставі результатів випробувань, проведених у відповідності з Правилами атестації зварника, затвердженими Держнаглядохоронпраці України від 19.04.96 за №61. Протоколи атестації засвідчені Українським Атестаційним комітетом зварювальників. Згідно п.1.3.9 Правил атестації зварників (ДНАОП 0.00-1.16-96): • Атестація - сукупність дій щодо визначення кваліфікації зварника і встановлення допуску до виконання конкретного виду зварювальних робіт. Згідно п.1.4 Правил атестації зварників (ДНАОП 0.00-1.16-96): • атестація зварників включає перевірку теоретичних знань і практичних навичок з конкретних способів зварювання і визначеного виду робіт із використанням стандартних зразків, проведення їх випробовувань, складання протоколу і оформлення посвідчення зварника. Виходячи з цього, наявність посвідчення зварювальника згідно Правил атестації зварників підтверджує їх кваліфікацію для виконання вказаних в тендерній документації робіт. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови і не надав можливості подання інших документів для підтвердження кваліфікації працівників. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності працівників, які пройшли навчання та перевірку знань ДСТУ EN ISO 9606-1:2018 (або DIN EN ISO 9606-1:2017) та мають відповідний сертифікат, що підтверджує кваліфікацію, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. 2. В цьому ж Додатку 1 Замовник вимагає надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (копії наказів та трудові книжки). Вважаємо вимогу Замовника надати копії трудових книжок дискримінаційною, тому що працівники Учасника та можуть відмовитись надавати згоду на обробку їх персональних даних, надання або ненадання згоди на обробку їх персональних даних є їх правом, а не обов'язком. Таким чином, Учасник не може надати копії трудових книжок працівників у складі своєї тендерної пропозиції, що унеможливлює його участь у закупівлі. Наголошуємо, що дана вимога є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним (ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Як наслідок, пропозиція такого учасника буде несправедливо відхилена замовником через формальну невідповідність умовам тендерної документації, а інші учасники, яким така згода надана була, будуть мати перевагу перед іншими учасниками, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників. Враховуючи вище викладене, вважаємо дану вимогу Замовника необґрунтованою та законодавчо не підтвердженою, та вимагаємо що Замовник повинен виключити дану вимогу, за для чого внести відповідні зміни у ТД. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів на закупівлю UA-2021-04-16-000353-b, зокрема: - Вилучити вимогу, щодо наявності у учасників не менш двох зварювальників відповідної кваліфікації; - Вилучити вимогу, щодо підтвердження кваліфікації зварювальників наданням сертифікатів згідно ДСТУ EN ISO 9606-1:2018 (або DIN EN ISO 9606-1:2017); - Вилучити вимогу, щодо надання учасниками копій трудових книжок працівників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 17:46

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

13 травня 2021 15:12
Заперечення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот№ 1: Диски щіточні поліпропіленові, диски щіточні металеві, тупса,стрічка сталева,ворс поліпропіленовий, щітка лоткова
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 381 650,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 816,50 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Лот 1: 41 449 ,00 грн.Рахунок Замовника: б/р UA 038201720344370001000049452 в ГУ ДКСУ м. Києва МФО820172 Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій, по кожному Лоту. Забезпечення тендерної пропозиції надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті забезпечення підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України. Якщо у гарантії є посилання на договір про надання гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - назву предмета закупівлі з ідентифікатором закупівлі, номер та назву Лоту закупівлі, його очікувана вартість; - дата вступу в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант, у разі порушення принципалом свого зобов’язання забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без вимоги подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії Тендерної пропозиції, строк дії забезпечення Тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі Тендерної пропозиції надається: - довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою); - доказ транзакції (платіжне доручення з відміткою банківської установи або аналогічний документ).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 41449 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: ЛОТ 1 Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у розмірі: 5% від вартості договору. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору , здійснюються за рахунок коштів Учасника - переможця. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має відповідати строку дії такого договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю оформлюється та надається на паперовому носії з підписом уповноваженої особи банку та печаткою банку. Забезпечення виконання договору надана Учасником - переможцем повинна забезпечувати сплату банком в повному обсязі штрафних санкцій (штраф, пеня), що передбачені договором та відшкодувати збитки Замовнику повязані з не виконанням або не належним виконанням Учасником - переможцем договору. Учасник погоджується з такою вимогою про що надає довідку в складі пропозиції. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі не виконання Учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором про закупівлю банк-гарант приймає на себе грошове зобовязання перед Замовником сплатити кошти за Учасника-переможця. Забезпечення виконання договору повинна відповідати чинному законодавству України, зокрема Постанові правління Національного банку Украиїни № 639 від 15.12.2004 року.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 шт
Диски щіточні поліпропіленові 180х600 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
700 шт
Диски щіточні поліпропіленові 220х900 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
700 шт
Диски щіточні поліпропіленові 235х800 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
700 шт
Диски щіточні металеві 220х900 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
700 шт
Диски щіточні металеві 235х800 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
20000 шт
Тупс 20х20х350мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 шт
Тупса поліпропіленова широка
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 шт
Тупса металева широка
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
6 шт
Щітка лоткова 500х60 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
500 кг
Стрічка сталева 0,63х3,5х700 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
100 кг
Ворс поліпропіленовий 600 мм
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Лот 1: 41 449 ,00 грн.Рахунок Замовника: б/р UA 038201720344370001000049452 в ГУ ДКСУ м. Києва МФО820172 Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій, по кожному Лоту. Забезпечення тендерної пропозиції надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті забезпечення підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України. Якщо у гарантії є посилання на договір про надання гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - назву предмета закупівлі з ідентифікатором закупівлі, номер та назву Лоту закупівлі, його очікувана вартість; - дата вступу в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант, у разі порушення принципалом свого зобов’язання забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без вимоги подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії Тендерної пропозиції, строк дії забезпечення Тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі Тендерної пропозиції надається: - довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою); - доказ транзакції (платіжне доручення з відміткою банківської установи або аналогічний документ).

Сума забезпечення: 41449 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
ЛОТ 1 Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у розмірі: 5% від вартості договору. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору , здійснюються за рахунок коштів Учасника - переможця. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має відповідати строку дії такого договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю оформлюється та надається на паперовому носії з підписом уповноваженої особи банку та печаткою банку. Забезпечення виконання договору надана Учасником - переможцем повинна забезпечувати сплату банком в повному обсязі штрафних санкцій (штраф, пеня), що передбачені договором та відшкодувати збитки Замовнику повязані з не виконанням або не належним виконанням Учасником - переможцем договору. Учасник погоджується з такою вимогою про що надає довідку в складі пропозиції. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі не виконання Учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором про закупівлю банк-гарант приймає на себе грошове зобовязання перед Замовником сплатити кошти за Учасника-переможця. Забезпечення виконання договору повинна відповідати чинному законодавству України, зокрема Постанові правління Національного банку Украиїни № 639 від 15.12.2004 року.

Інформація про відміну

Дата відміни
08 травня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій