Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1Кейтерингові послуги (конкретна назва :55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) (Солотвинський ліцей)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-04-16-000206-c f1864372d62a4f1c89016e2cbdc4e0ca
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Василь Дмитрович

+380974083748 skrypnykvd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43932283
Місцезнаходження: 77753, Україна , Івано-Франківська обл., Солотвин, вул. Грушевського 17
Контактна особа: Скрипник Василь Дмитрович
+380974083748
skrypnykvd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі" Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; Замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-02-08-003145-c та UA-2021-02-25-004926-b) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021 09:29
Оскарження наміру укласти договір: 27 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 30000UAH без ПДВ
55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77732, Україна, Івано-Франківська область, с.Раковець, вул. Стефаника, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

16 квітня 2021 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білусяк Марія Василівна
#2580602984
Переможець 30 000,00
UAH
16 квітня 2021 09:29

Документи

16 квітня 2021 09:29
Електронний підпис
16 квітня 2021 09:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2021 09:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білусяк Марія Василівна
#2580602984
30 000,00
UAH
Документи

Документи

16 квітня 2021 09:29
Електронний підпис
16 квітня 2021 09:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 12:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:06
До договору _99.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 08:33
договір укладений
28 квітня 2021 07:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування 1 послуга 30 000,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 травня 2021 10:41
6 483,00 UAH UA918201720344220003000117283
Відділ освіти, молоді та спорту Солотв
UA803365030000026005500932227
ФОП Бiлусяк Марiя Василiвна
Оплачений
14 червня 2021 10:01
4 589,00 UAH UA918201720344220003000117283
Відділ освіти, молоді та спорту Солотв
UA803365030000026005500932227
ФОП Бiлусяк Марiя Василiвна
Оплачений
23 жовтня 2021 11:04
8 389,00 UAH UA918201720344220003000117283
Відділ освіти, молоді та спорту Солотв
UA803365030000026005500932227
ФОП Бiлусяк Марiя Василiвна
Оплачений
23 листопада 2021 10:35
7 598,00 UAH UA918201720344220003000117283
Відділ освіти, молоді та спорту Солотв
UA803365030000026005500932227
ФОП Бiлусяк Марiя Василiвна
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1\2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування 1 послуга 27 059,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 059,00
UAH