Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
880,50 UAH
UA-2021-04-16-000055-c d2852bc7860949fdb8ab196f058386aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Дар'я Олександрівна

+380669788148 an.buh.school@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад – навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад – позашкільний навчальний заклад – гімназія» Асканія-Нова селищної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 14141945
Місцезнаходження: 75230, Україна , Херсонська обл., Асканія-Нова, вул. Шкільна, буд. 3
Контактна особа: Павленко Дар'я Олександрівна
+380669788148
an.buh.school@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Ціна за одиницю: 100UAH без ПДВ
Папір А4 "CRISTAL PRO 80"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75230, Україна, Херсонська область, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, б. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 80.5UAH без ПДВ
Папір А4 "Seven Plus" Proffi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75230, Україна, Херсонська область, смт. Асканія-Нова, вул. Шкільна, б. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір А4 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 квітня 2021 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Плачинда Ігор Якович
#2547007213
Переможець 880,50
UAH
16 квітня 2021 08:32

Документи

16 квітня 2021 08:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 08:38
договір укладений
16 квітня 2021 08:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 "CRISTAL PRO 80" 8 шт 100,00
UAH
Папір А4 "Seven Plus" Proffi 1 шт 80,50
UAH