Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт існуючого дорожнього покриття частини вул. Космонавтів, смт. Чаплинка Херсонської області
Очікувана вартість
1 498 938,00 UAH
UA-2021-04-15-013011-b 35cad49bc28a409d819a2aaeaa88a0ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 17:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2021 17:12
Очікувана вартість: 1 498 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 989,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 15 квітня 2021 17:08
Enquiries until: 21 квітня 2021 17:12
Time limit for receipt of tenders: 06 травня 2021 17:12

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт існуючого дорожнього покриття частини вул. Космонавтів, смт. Чаплинка Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, Каховський район, смт. Чаплинка, вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки За мотивованою заявою Виконавця (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) Замовник, керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України № 1070 від 04 грудня 2019 року має право надати Виконавцю та, у разі наявності звернення Виконавця, співвиконавцю за рахунок бюджетних коштів попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну, з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 квітня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 14:46
Оголошення та техчастина (нова редакція).docx
15 квітня 2021 17:08
додаток 2 проект договору.doc
15 квітня 2021 17:08
Додаток 1.docx
21 квітня 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2021 14:46
Оголошення та техчастина (нова редакція).docx
16 квітня 2021 09:56
Оголошення та техчастина (нова редакція).docx
15 квітня 2021 17:08
Оголошення та техчастина.docx
15 квітня 2021 17:08
додаток 2 проект договору.doc
15 квітня 2021 17:08
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про  наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 16 квітня 2021 09:27
Дата відповіді: 16 квітня 2021 09:48
Добрий день! Чи вірно зазначено, що аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного чи місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності І, ІІ, ІІІ чи IV категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Якщо в позитивному відгуку та у актах вводу об’єкта в експлуатацію або актах прийняття робіт зазначено роботи з поточного середнього ремонту .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! буде внесено зміни в оголошення
Технічна частина
Дата подання: 16 квітня 2021 10:57
Дата відповіді: 16 квітня 2021 15:06
Доброго дня. Запитання щодо технічної частини закупівлі. Позиція 7 та позиція 19 - що означає «(зворотні матеріали)»? Позиція 12 - яку саме товщину асфальтобетонну потрібно додавати?
Відповідь: Доброго дня! Щодо позицій 7 та 19 технічної частини це відфрезерований матеріал (будівельне сміття), яке в подальшому використовується на розсуд місцевої влади. У 12 позиції технічної частини, додається 1 см, загальна товщина асфальтобетону на ділянці капітального ремонту становить 5 см.
Технічна частина
Дата подання: 20 квітня 2021 19:31
Дата відповіді: 21 квітня 2021 14:06
Доброго дня. Просимо надати уточнення позиція 6 (пеервезення сміття до 10 км). Чи повинен учасник надати документальне підтвердження на вивезення сміття? Яка повинна бути відстань та які документи має бути долучено учасником для підтверження факту наявності такої можливості?
Відповідь: Так, на перевозку сміття учасником надається договір з сміттєзвалищем, товарно транспортна накладна, квитанція або акт виконаних робіт. Виконавець робіт сам вирішує на яке сміттєзвалище вивозити сміття від цього залежить і відстань перевезення, але вона не повинна перевищувати 10 км.
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 20 квітня 2021 20:46
Дата відповіді: 21 квітня 2021 09:48
Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обовязковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Умовами оголошення забезпечення провозиції не вимагається, яким чином виконати вище зазначену вимогу? Умови оголошення за своїм змістом не узгоджуються: Виконання зобовязань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. На електронній банківській гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладений ЕЦП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією, Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору і надати її замовнику у паперовому вигляді. Забезпечення пропозиції учасника не вимагається.
Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 20 квітня 2021 20:50
Дата відповіді: 21 квітня 2021 10:50
У разі якщо учаник виконував аналогічний договір у якості Субпідрядника, які документи мають бути подані для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору?
Відповідь: Якщо Учасник виконував аналогічний договір у якості Субпідрядника, він надає всі документи зазначені в оголошенні щодо підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Технічна частина
Дата подання: 20 квітня 2021 23:25
Дата відповіді: 21 квітня 2021 10:34
У складі технічного завдання відсутня інформація щодо класу наслідків (відповідальності) предмета закупівлі. Прошу надати уточнюючу інформацію, який клас наслідків (відповідальності) визначено відповідно до проектної документації?
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС1
Технічне завдання
Дата подання: 20 квітня 2021 23:29
Дата відповіді: 21 квітня 2021 13:56
Чи може бути використана машина для холодного фрезування асфальтобетонних покриттів з фрезою меншої ширини що зазначеноу п.10.1.1. (2100 мм), що в цілому не впливає на якісні характеристики виконання такого виду робіт?
Відповідь: Так, фреза з меншою шириною може застосовуватись якщо це не впливає на якісні та продуктивні показники.
Уточнення
Дата подання: 21 квітня 2021 09:07
Дата відповіді: 21 квітня 2021 10:54
Предметом закупівлі визначено використання машинних механізмів, чи повинен учасник надати документи про відсутність/наявність нещасних випадків на підприємстві Учасника?
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не вимагаються документи про відсутність/наявність нещасних випадків на підприємстві Учасника
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2021 17:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ" 1 316 740,46
UAH з ПДВ
1 316 740,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2021 16:25
Електронний підпис
30 квітня 2021 16:23
Електронний підпис
30 квітня 2021 16:22
Витяг платника ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ"
#41764629
Переможець 1 316 740,46
UAH з ПДВ
11 травня 2021 11:35

Документи

11 травня 2021 11:35
Електронний підпис
11 травня 2021 11:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2021 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-МЕГА-СТРОЙ"
#41764629
1 316 740,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2021 11:35
Електронний підпис
11 травня 2021 11:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:41
Звіт про виконання укладений
04 січня 2022 17:40
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 08:55
дод. уг. 2 вул.Космонавтів.pdf зміни до договору
14 липня 2021 08:50
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 10:34
Дод. уг.1.pdf зміни до договору
21 травня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 10:02
Договір укладений
21 травня 2021 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2021 році та строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 195/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2021 році та строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 195/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 316 740,46
UAH (в тому числі ПДВ 219 456,74 UAH)