Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Код ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2021-04-15-009664-b ● f4c51bc9144c4e3f876152444a4f9ee7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43946762 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., Зміївський р-н, місто Зміїв, вул.Адміністративна, будинок 12-А |
Контактна особа: |
Олександр Ситник +380574732748 zmosvita43@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 червня 2021 11:36 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Забезпечення тендерних пропозицій - не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63404, Україна, Харківська область, Зміїв, Адміністративна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 травня 2021 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 травня 2021 14:22 |
ТД - на проектування апс ( нова редакція).doc | |
31 травня 2021 14:22 |
Перелік змін до Т Д від 31.05. docx.docx | |
15 квітня 2021 14:56 |
ТД - на проектування апс.doc | |
15 квітня 2021 14:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ АПС.docx |
31 травня 2021 14:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 травня 2021 14:22 |
ТД - на проектування апс ( нова редакція).doc
|
|||
31 травня 2021 14:22 |
Перелік змін до Т Д від 31.05. docx.docx
|
|||
15 квітня 2021 14:56 |
ТД - на проектування апс.doc
|
|||
15 квітня 2021 14:56 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ АПС.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 19 квітня 2021 17:53
Дата відповіді: 23 квітня 2021 12:32
Просимо надати розяснення чи може учасник у складі пропозиції надати аналогічний договір на розробку проектно-кошторисної документації у складі робіт якого передбачені роботи з проектування системи пожежної сигналізації?
Відповідь: Аналогічним у розумінні даної закупівлі є договір на розробку проектно-кошторисної документації на проектування системи пожежної сигналізації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 квітня 2021 14:31
Дата відповіді: 23 квітня 2021 12:10
В Додатку 1 до тендерної документації в розділі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена вимога « До закінчення кінцевого строку звернення за роз’ясненнями (періоду уточнення) учасник обов’язково повинен здійснити обстеження закладів освіти зазначених в додатку 1 до тендерної документації для ознайомлення з фактичними обсягами послуг. За наслідками обстеження скласти відповідний акт, підписати його в уповноваженої особи замовника, надати його копію у складі пропозиції».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.»
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Предметом закупівлі, на відміну від закупівель на які ви посилаєтесь, є виготовлення проектно-кошторисної документації. Замовник не має можливості надати учасникам вичерпну інформацію щодо обсягів послуг, оскільки, не має власних фахівців в даній галузі.
Надання загальних характеристик об’єктів, як то їх площі, не дає можливості визначити обсяг робіт та сформувати ціну пропозиції. У зв’язку з чим, для Замовника важливо щоб переможець торгів був обізнаний щодо всіх умов надання послуг та виконав усі взяті на себе зобов’язання.
Будь хто з потенційних учасників має можливість приїхати та оглянути об’єкти у робочі часи, тому вказана вимога не звужує коло потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Предметом закупівлі, на відміну від закупівель на які ви посилаєтесь, є виготовлення проектно-кошторисної документації. Замовник не має можливості надати учасникам вичерпну інформацію щодо обсягів послуг, оскільки, не має власних фахівців в даній галузі.
Надання загальних характеристик об’єктів, як то їх площі, не дає можливості визначити обсяг робіт та сформувати ціну пропозиції. У зв’язку з чим, для Замовника важливо щоб переможець торгів був обізнаний щодо всіх умов надання послуг та виконав усі взяті на себе зобов’язання.
Будь хто з потенційних учасників має можливість приїхати та оглянути об’єкти у робочі часи, тому вказана вимога не звужує коло потенційних учасників та не є дискримінаційною.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 квітня 2021 18:14
Дата відповіді: 21 квітня 2021 11:48
В ТД наявна вимога "учасники у складі пропозиції повинні надати сертифікат який підтверджує що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020 чинний на момент подачі пропозиції." що є дискримінаційною!
на підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога??
на сьогоднішній день сертифікація це суто добровільна а не обов'язкова справа, тому дана вимога є дискримінаційною!
Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч.5 ст.23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З 11.04.2021 року на території Харківської області введено карантинні заходи, встановлені для найвищого «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки поширення COVID-19.
Тож, замовник вимагає від потенційних виконавців послуг вжиття заходів щодо мінімізації або усунення ризиків поширення COVID-19.
Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 передбачає дотримання суб’єктом господарювання рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії. А сертифікат є підтвердженням відповідності потенційного учасника вказаному стандарту. Пройти сертифікацію може будь який суб’єкт господарювання, який відповідає вимогам стандарту.
Тому, вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки, не звужує коло потенційних учасників.
Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч.5 ст.23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
З 11.04.2021 року на території Харківської області введено карантинні заходи, встановлені для найвищого «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки поширення COVID-19.
Тож, замовник вимагає від потенційних виконавців послуг вжиття заходів щодо мінімізації або усунення ризиків поширення COVID-19.
Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 передбачає дотримання суб’єктом господарювання рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії. А сертифікат є підтвердженням відповідності потенційного учасника вказаному стандарту. Пройти сертифікацію може будь який суб’єкт господарювання, який відповідає вимогам стандарту.
Тому, вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки, не звужує коло потенційних учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-15-009664-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:43622421
Дата подання: 18 квітня 2021 15:14
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику, У Вас наявна дискримінаційна вимога, а саме: надання копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. Дана вимога є дискримінаційною, так як на працівників, які не залучені до виконання на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці, що проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу - не потрібно проходження попереднього (періодичного) та взагалі медичного огляду. Тому вимагаємо вилучити з Тендерної документації дану дискримінаційну вимогу, а саме: надання копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2021 11:43
Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасником, в тому числі, надаються копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Відповідно до переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою КМУ від 23 травня 2001 року № 559, обов'язковим профілактичним медичним оглядам підлягають працівники навчальних закладів, у тому числі: керівники, їх заступники, педагогічні працівники, медичний персонал, працівники харчоблоків, спеціалісти, що беруть участь у навчально-виховному процесі, технічний персонал, учні перед проходженням виробничої практики на об'єктах, працівники яких підлягають обов'язковому профілактичному медичному огляду.
Враховуючи, що працівники сторонніх організацій, які виконують роботи в закладах освіти, на час виконання робіт прирівнюються до штатних працівників цих закладів, Замовник вимагає від Учасника відповідності їх працівників вказаним вимогам.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Пройти медогляд та отримати особисту медичну книжку може будь яка особа в закладах охорони здоров’я.
Тому, вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки не звужує коло потенційних учасників.
Відповідно до переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок, затвердженого постановою КМУ від 23 травня 2001 року № 559, обов'язковим профілактичним медичним оглядам підлягають працівники навчальних закладів, у тому числі: керівники, їх заступники, педагогічні працівники, медичний персонал, працівники харчоблоків, спеціалісти, що беруть участь у навчально-виховному процесі, технічний персонал, учні перед проходженням виробничої практики на об'єктах, працівники яких підлягають обов'язковому профілактичному медичному огляду.
Враховуючи, що працівники сторонніх організацій, які виконують роботи в закладах освіти, на час виконання робіт прирівнюються до штатних працівників цих закладів, Замовник вимагає від Учасника відповідності їх працівників вказаним вимогам.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Пройти медогляд та отримати особисту медичну книжку може будь яка особа в закладах охорони здоров’я.
Тому, вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки не звужує коло потенційних учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-15-009664-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 26 квітня 2021 13:37
Дата подання: 26 квітня 2021 13:37
Скарга на неправомірні та дискримінаційні виомги замовника
СКАРГИ на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області 15.04.2021 року оголосило закупівлю «Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти Код ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування», Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-15-009664-b.
Кінцевий термін подання пропозицій до 01.05.2021 року.
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», (далі – Суб’єкт оскарження) виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме:
І. В Додатку 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики міститься вимога: «До закінчення кінцевого строку звернення за роз’ясненнями (періоду уточнення) учасник обов’язково повинен здійснити обстеження закладів освіти зазначених в додатку 1 до тендерної документації для ознайомлення з фактичними обсягами послуг. За наслідками обстеження скласти відповідний акт, підписати його в уповноваженої особи замовника, надати його копію у складі пропозиції».
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів.
Вимога щодо надання акту огляду об'єкта у період до закінчення строку звернення за раз’ясненнями (періоду уточнення) з підписом уповноваженої особи Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників.
Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною по відношенні до ТОВ «Укртехнобез», так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об’єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укртехнобез».
Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту.
На сьогодні в Україні запроваджено карантинні обмеження на загальнонаціональному рівні. Об'єкти Замовника, які необхідно оглянути - це приміщення в яких постійно перебувають діти, відвідування даних об'єктів може принести шкоду здоров'ю дітей.
Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом уповноваженої особи замовника та учасника, який подає у складі пропозиції.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повнен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття.
Також хочемо зауважити, що період уточнення в який можна було оглянути об’єкт тривав до 21.04.2021 року і на даний момент вже закінчився, що зменшує коло потенційних учасників торгів, які не оглянули об’єкти саме в період уточнення.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
Тому просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, та виключити вимогу: «До закінчення кінцевого строку звернення за роз’ясненнями (періоду уточнення) учасник обов’язково повинен здійснити обстеження закладів освіти зазначених в додатку 1 до тендерної документації для ознайомлення з фактичними обсягами послуг. За наслідками обстеження скласти відповідний акт, підписати його в уповноваженої особи замовника, надати його копію у складі пропозиції».
Дискримінаційна вимога, що містяться в тендерній документації порушує права та законні інтереси ТОВ «Укртехнобез», як учасника відповідної процедури закупівлі. ТОВ «Укртехнобез» є реальним учасником на ринку протипожежних послуг. Проте, через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «Укртехнобез» не може прийняти участь у закупівлі.
На підставі вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу «До закінчення кінцевого строку звернення за роз’ясненнями (періоду уточнення) учасник обов’язково повинен здійснити обстеження закладів освіти зазначених в додатку 1 до тендерної документації для ознайомлення з фактичними обсягами послуг. За наслідками обстеження скласти відповідний акт, підписати його в уповноваженої особи замовника, надати його копію у складі пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2021 10:08
рішення від 28.04.2021 № 9299 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 10:08
інформація про перенесення розгляду скарги від 12.05.2021 № 8271.pdf
Дата публікації: 14 травня 2021 10:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2021 № 11508.pdf
Дата публікації: 26 травня 2021 16:22
рішення від 25.05.2021 № 11508.pdf
Дата публікації: 28 травня 2021 19:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ No11508-р/пк-пз від 25.05.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, щодо внесення відповідних змін в тендерну документацію по закупівлі послуг Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти Код ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-15-009664-b, виконано в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2021 15:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" |
149 970,00
UAH з ПДВ
|
149 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
315 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" #39299695 |
Відхилено |
149 970,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 09:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 червня 2021 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" #43731472 |
Переможець |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 15:01
|
Дод угода № 1 від 25.06.21.PDF | зміни до договору |
25 червня 2021 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 12:15
|
Договір № 26.06.21 ПР від 22.06.21.PDF | укладений |
23 червня 2021 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 26/06/21 ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |