Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чай чорний байковий, середньо листовий, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15863000-5 «Чай»).
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2021-04-15-006135-b 459dd1b9cfeb4e00a3a33db5b4d1bff8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грановська Альона Валеріївна

380965462481 alenagranovskaay@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23644906
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 19
Контактна особа: Грановська Альона Валеріївна
380965462481
alenagranovskaay@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 14:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кілограми
Чай чорний байковий, середньо листовий, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15863000-5 «Чай»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 15863000-5 «Чай». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська мова. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2021 21:25
Оголошення чай.doc
15 квітня 2021 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 12:48
Проект Договору чай.doc
19 квітня 2021 21:25
Оголошення чай.doc
15 квітня 2021 12:45
Оголошення чай.doc
15 квітня 2021 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 12:48
Проект Договору чай.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-15-006135-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бурмака Павло Павлович, Код ЄДРПОУ:3628804857
Дата подання: 19 квітня 2021 14:32
Вимога
Доброго дня!
Керуючись ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) звертаюсь до Вас за роз’ясненнями та з вимогою усунути порушення, що були виявлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів (далі – Оголошення).
- Відповідно до п.8 Оголошення від учасників вимагається надання: «скановану копію експлуатаційного дозволу (рішення про державну реєстрацію потужності) або висновку на діючий об’єкт;». Прошу Замовника надати роз’яснення чи можливо учаснику, який використовує майно іншого суб’єкта господарювання (юридичної особи чи фізичної особи – підприємця) на підставі укладеного договору (оренди, суборенди, послуг, тощо), надати документ «скановану копію експлуатаційного дозволу (рішення про державну реєстрацію потужності) або висновку на діючий об’єкт», який виданий не на ім’я учасника, а на ім’я суб’єкта господарювання, майно якого використовує Учасник?
- Відповідно до п.2.3 Оголошення, кількість товару становить – 600 кг, що не співпадає з даними, які зазначені у Додатку 1 до Оголошення (цінова пропозиція, кількість товару становить 50 кг). Прошу Замовника уточнити, на які цифри орієнтуватися учаснику при складанні цінової пропозиції та яка кількість товару закуповується в рамках цієї процедури закупівлі?
Заздалегідь дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2021 21:27
Доброго дня! Учаснику, який використовує майно іншого суб’єкта господарювання (юридичної особи чи фізичної особи – підприємця) може надати документ «скановану копію експлуатаційного дозволу (рішення про державну реєстрацію потужності) або висновку на діючий об’єкт», який виданий ім’я суб’єкта господарювання, майно якого використовує Учасник
Оголошення виправлено. Кількість закупівлі складає 50кг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ" 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 14:36
Електронний підпис
28 квітня 2021 14:35
Таблиця відповідності.pdf
28 квітня 2021 14:35
Сан. обробка.pdf
28 квітня 2021 14:35
Посвідчення якості.pdf
28 квітня 2021 14:35
Паспорт.pdf
28 квітня 2021 14:35
Медична книжка водія.pdf
28 квітня 2021 14:35
Комерційна пропозиція.pdf
28 квітня 2021 14:35
ІПН.pdf
28 квітня 2021 14:35
Витяг ЄДР.pdf
28 квітня 2021 14:35
Витяг єдиний податок.pdf
28 квітня 2021 14:35
Виписка ЄДР.pdf
28 квітня 2021 14:35
Акт Держпоживслужби.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВАЛЕНКО ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ"
#2903605615
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2021 09:39

Документи

06 травня 2021 09:39
протокол3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ВОЛОДИМИР ЛЕОНІДОВИЧ"
#2903605615
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 09:39
протокол3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:02
чай.pdf укладений
12 травня 2021 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH