Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44190000-8 - Конструкційні матеріали різні (44192000-2 - Інші різні конструкційні матеріали)
Очікувана вартість
12 402,00 UAH
UA-2021-04-15-002714-b cf61e52e80a745e19584df0bfbf08bb9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 moskalenkojul@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
moskalenkojul@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні


ДСП товщ. 16 мм 2.44х1.83
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Ціна за одиницю: 954UAH з ПДВ
ДСП товщ. 16 мм 2.44х1.83 (за відсутності на майданчику одиниці виміру - "лист" , кількість зазначено в шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Ак. Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44192000-2 — Інші різні конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платник зобов'язується сплачувати видаткову накладну за фактично-поставлений товар підписані головним лікарем Платника на протязі 15-ти банківськиїх днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки, з яких сплачуються видатки на потреби Платника. Джерело фінансування : Власні кошти та/ або інші кошти Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

15 квітня 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПІВДЕНЬ-СПЕЦ-КОМПЛЕКТ
#39080041
Переможець 12 402,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 10:45

Документи

15 квітня 2021 10:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 10:48
78.4.pdf укладений
15 квітня 2021 10:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСП товщ. 16 мм 2.44х1.83 (за відсутності на майданчику одиниці виміру - "лист" , кількість зазначено в шт.) 13 шт 954,00
UAH з ПДВ