Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ІФА - SARS – Cov-2-lgM 96 визначень; ІФА - SARS – Cov-2-lgG 96 визначень
Очікувана вартість
29 500,00 UAH
UA-2021-04-15-002686-c b817357b987d486c82dc3207fc6a5983
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Закупівля здійснюється у відповідності до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", необхідної для виконання пунктів 8 і 9 розділу І Закону України від 17.03.2020 №530-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" (із змінами, внесеними згідно із Законами) , постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України.( зі змінами внесеними згідно наступних постанов № 248 від 29.03.2020, № 269 від 08.04.2020, № 376 від 13.05.2020, № 509 від 19.06.2020, № 817 від 09.09.2020, № 922 від 09.10.2020, № 961 від 09.10.2020, № 965 від 09.10.2020, № 1033 від 28.10.2020, № 1112 від 16.11.2020, 1178 від 02.12.2020, № 1201 від 25.11.2020, № 54 від 27.01.2021, № 118 від 15.02.2021,№ 272 від 31.03.2021 ).Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи відсутня, оскільки постачальником товару з яким укладено договір є Фізична особа-підприємець.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 уп
ІФА - SARS – Cov-2-lgM 96 визначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 50293 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін M (IgM) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)
5 уп
ІФА - SARS – Cov-2-lgG 96 визначень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 50288 — Коронавірус (SARS-CoV), антитіла класу імуноглобулін G (IgG) IVD, набір, імуноферментний аналіз (ІФА)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за товар на поточний рахунок Продавця на підставі накладних по факту поставки товару, відстрочки платежу на термін 20 календарних днів з моменту поставки товару. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету (рішення №56 від 22.12.20р.) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

15 квітня 2021 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Жиравецький Ярослав Іванович
#1956314676
Переможець 29 500,00
UAH
15 квітня 2021 15:44

Документи

15 квітня 2021 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 15:58
підписаний контракт укладений
15 квітня 2021 15:55
підписаний контракт укладений
15 квітня 2021 15:55
підписаний контракт укладений
15 квітня 2021 15:55
підписаний контракт укладений
15 квітня 2021 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 29 500,00
UAH