Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги Регістру суднопластва України з технічного нагляду за ГТС, промірними роботами та з розгляду технічної документації
Очікувана вартість
666 000,00 UAH
UA-2021-04-15-002220-c 779853a8964a479da298ff65c73eb330
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умовою застосування переговорної процедури є абзац 4 пункту 2 частини 2 статті 40, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків - відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до п.3, п. 16 ст. 15 Закону України «Про морські порти України» однією з цілей утворення ДП «АМПУ» є організація та забезпечення безпечної експлуатації об’єктів портової інфраструктури державної власності, у тому числі гідротехнічних споруд, систем забезпечення безпеки мореплавства, розташованих у межах території та акваторії морського порту, а також контроль та підтримання оголошених глибин. Закупівля послуг з технічного огляду та випробовувань за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71630000-3 (Послуги Регістра судноплавства України з технічного нагляду за ГТС, промірними роботами та з розгляду технічної документації) необхідна з метою забезпечення ефективної технічної експлуатації 43 ГТС, контролю за оголошеними глибинами здійсненням технічного нагляду за ГТС та своєчасним і якіснім проведенням промірних робіт на акваторіях і підхідних каналах до портів, судноплавних шляхах України Відповідно до п.6 «Положення про Регістр судноплавства України», затвердженого Постановою КМУ від 08.06.1998 № 814 (зі змінами) головним завданням Регістру судноплавства України є, зокрема, технічний нагляд за станом гідротехнічних споруд воднотранспортного комплексу. Згідно Положення «Про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за гідротехнічними спорудами воднотранспортного комплексу», затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України від 16.01.2014 № 21 (зареєстрований в Мінюсті 10.02.2014 № 269/25046) і Положення «Про організацію та порядок здійснення технічного нагляду за промірними роботами на акваторіях, підхідних каналах та судноплавних шляхах воднотранспортного комплексу України», затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.05.2006 № 463 (зареєстрований в Мінюсті 29.05.2006 № 619/12493) функції з технічного нагляду за дотриманням експлуатуючими організаціями ГТС вимог нормативних документів та промірними роботами на піднаглядних ГТС здійснює Регістр судноплавства України. На підставі вищевикладеного та керуючись абзацом 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави для застосування переговорної процедури, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків - відсутність конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 14:47
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуги з технічного огляду та випробовувань за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71630000-3 (Послуги Регістра судноплавства України з технічного нагляду за ГТС, промірними роботами та з розгляду технічної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги Регістру суднопластва України з технічного нагляду за ГТС, промірними роботами та з розгляду технічної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Послуг, що надаються Регістром за цим Договором, здійснюється шляхом перерахування з поточного рахунку Філії Адміністрації, яка замовила Послуги, на поточний рахунок Регістра попередньої оплати у розмірі 100% ціни конкретної послуги, яка визначена у рахунку-фактурі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Філією Адміністрації оригіналу рахунку-фактури Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 квітня 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Класифікаційне товариствоРегістр судноплавства України»
#30058275
Переможець 612 735,90
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 14:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Класифікаційне товариствоРегістр судноплавства України»
#30058275
612 735,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:23
Повідомлення про внесення змін до Договору № 25-В-ІЗФ-21 157-9-21.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:23
ДУ № 1 від 28.12.2021р.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 12:45
25-В-ІЗФ-21 - 157-9-21 ДП Класифікаційне товариство Регістр судноплавства Україн.pdf укладений
29 квітня 2021 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень пп. 1,5 частини 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в збік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг). 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони, керуючись пп.1, 5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.12.2 Договору, у зв’язку зі зміною ціни в Договорі в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості послуг стосовно Технічного завдання ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського МП), та у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі по Технічному завданню Філії «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» (Адміністрація МП «Усть-Дунайськ») з урахуванням фактичного обсягу видатків, передбачених фінансовим планом філії, дійшли згоди викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «п. 3.1 Загальна ціна цього Договору визначається фактичним обсягом Послуг, що надаються Регістром, виходячи із вартості 1 нормо-години послуг Регістру та нормативів часу на основні послуги, що надаються Регістром, проте в будь-якому разі не має перевищувати 596 364,30 грн. (п’ятсот дев’яносто шість тисяч триста шістдесят чотири гривні 30 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 99 394,05 грн. (дев’яносто дев’ять тисяч триста дев’яносто чотири гривні 05 коп.). При цьому фактична вартість послуг не має перевищувати для ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського МП) 542 047,80 грн. (п’ятсот сорок дві тисячі сорок сім гривень 80 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 90 341,30 грн. (дев’яносто тисяч триста сорок одна гривня 30 коп.) та для Філії «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» (Адміністрація МП «Усть-Дунайськ») 54 316,50 грн. (п’ятдесят чотири тисячі триста шістнадцять гривень 50 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 9 052,75 грн. (дев’ять тисяч п’ятдесят дві гривні 75 коп.). Вартість однієї нормо-години послуг Регістра на момент укладання договору складає 175,00 грн. без ПДВ відповідно до наказу Регістра судноплавства України від 10.12.2020 № 112 «Про вартість нормо-години з 04.01.2021». 2. Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.12.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі по Технічному завданню Філії «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» (Адміністрація МП «Усть-Дунайськ») з урахуванням фактичного обсягу видатків, передбачених фінансовим планом філії, дійшли згоди викласти Технічне завдання, що є Додатком № 1 до Договору, викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 25-В-ІЗФ-21/157-9-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 596 364,30
UAH (в тому числі ПДВ 99 394,05 UAH)