Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка, короткофокусний проектор)
Очікувана вартість
62 496,00 UAH
UA-2021-04-15-001712-b ab7025fdfbdb4fd39a0f96be2e666a85
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищук Надія Валеріївна

380687819119 tcsoordg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лівобережного району м. Маріуполя Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37233480
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Меотиди 20-А
Контактна особа: Грищук Надія Валеріївна
380687819119
tcsoordg@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2021 10:00
Очікувана вартість: 62 496,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 624,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
короткофокусний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, б-р Меотиди, 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, б-р Меотиди, 20а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2021 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 10:03
Проект договору, додаток № 4.docx
15 квітня 2021 10:03
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 квітня 2021 10:17
Дата відповіді: 19 квітня 2021 11:18
Шановний Замовник! У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART. Проте вказані технічні умови тендерної документації унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ. Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі. На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Дякуємо за проявлену зацікавленість до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що посилання на вимоги с.16, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Вашому запитанні не є доречним, оскільки «спрощена закупівля» не входить до виключного переліку саме «процедур закупівель» визначених ст. 13 Закону, тому не потребує складання тендерної документації згідно вимог ст. 22 Закону та обов’язкового зазначення кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону.
Порядок проведення спрощеної закупівлі визначено у ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників.
Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вважає за потрібне вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Рекомендації
Дата подання: 20 квітня 2021 17:47
Дата відповіді: 21 квітня 2021 08:26
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Ми, як Замовник торгів, згідно ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" самостійно визначаємо та вказуємо перелік документів, які Учасник повинен надати до початку аукціону. Учасник несе відповідальність за достовірність поданої інформації, у тому числі за наданий товар, його якість та відповідність нормам чинного законодавства України. Ви, як потенційний Учасник, маєте право надати будь-які інші документи, що буде підтвердженням критеріїв предмета закупівлі, та кваліфікації учасника торгів.
Програмне забезпечення
Дата подання: 20 квітня 2021 17:50
Дата відповіді: 21 квітня 2021 08:20
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн та офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистриб'ютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка повинна обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику! Дякуємо за проявлену зацікавленість до нашої закупівлі. Замовник вказав усі необхідні вимоги, які потрібні для закупівлі якісного та сучасного обладнання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна 58 550,40
UAH з ПДВ
58 550,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2021 09:11
Електронний підпис
26 квітня 2021 09:10
09 Лист-пояснення.pdf
26 квітня 2021 09:10
07 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2021 09:10
11 Проєкт договору.pdf
26 квітня 2021 09:10
01 Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2021 09:10
04 Паспорт + ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна
#2741615662
Переможець 58 550,40
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 12:43

Документи

28 квітня 2021 12:42
Електронний підпис
28 квітня 2021 12:40
Протокол № 51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бірюкова Світлана Михайлівна
#2741615662
58 550,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2021 12:42
Електронний підпис
28 квітня 2021 12:40
Протокол № 51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:05
Звіт про виконання Договору.pdf укладений
18 січня 2022 11:03
ДУ №2 від 01.06.2021.pdf зміни до договору
01 червня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 16:38
ДУ №1 від 24.05.2021.pdf зміни до договору
24 травня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 09:32
Договір № 21 2021 від 05.05.2021.pdf укладений
07 травня 2021 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна коду ЄДРПОУ Постачальника
Номер договору про закупівлю: 21/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів у Покупця та Платника
Номер договору про закупівлю: 21/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 58 550,40
UAH