Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
2 621,55 UAH
UA-2021-04-15-000932-b 38ca567f018b4424903645b4c6df272d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривицька Любов Олександрівна

+380414533522 volvol.cpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хорошівський ЦПМСД
Код ЄДРПОУ: 38215258
Місцезнаходження: 12101, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Хорошів, вул.Шевченка,42
Контактна особа: Кривицька Любов Олександрівна
+380414533522
volvol.cpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ціна за одиницю: 90UAH без ПДВ
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
200 шт
Ціна за одиницю: 0.6UAH без ПДВ
Файл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
200 шт
Ціна за одиницю: 0.84UAH без ПДВ
Файл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 т
Ціна за одиницю: 48.4UAH без ПДВ
Книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 шт
Ціна за одиницю: 17.85UAH без ПДВ
Книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 шт
Ціна за одиницю: 30.76UAH без ПДВ
Книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 шт
Ціна за одиницю: 9.24UAH без ПДВ
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 шт
Ціна за одиницю: 158UAH без ПДВ
Журнал обліку використання вакцин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 шт
Ціна за одиницю: 213UAH без ПДВ
Журнал обліку профщеплень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Шевченка 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

15 квітня 2021 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цісар Аліна Миколаївна
#3395314563
Переможець 2 621,55
UAH
15 квітня 2021 09:31

Документи

15 квітня 2021 09:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 09:34
лист178.pdf укладений
15 квітня 2021 09:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 10 шт 90,00
UAH
Файл 200 шт 0,60
UAH
Файл 200 шт 0,84
UAH
Книга канцелярська 10 т 48,40
UAH
Книга канцелярська 10 шт 17,85
UAH
Книга канцелярська 10 шт 30,76
UAH
Клей ПВА 10 шт 9,24
UAH
Журнал обліку використання вакцин 1 шт 158,00
UAH
Журнал обліку профщеплень 1 шт 213,00
UAH