Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі (44521100-9 Врізні замки, 44522200-7 Ключі, 44521110-2 Дверні замки)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-04-15-000810-b 1983a5eb63dd409988757b94ca502266
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada-pl.gov.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada-pl.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Врізні замки, виготовлення додаткових ключів, серцевини до дверних замків, накладки з встановленням та налагодженням.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Замки, ключі та петлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 7 робочих днів з дня підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за одержані товари здійснюються протягом 7-ми робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

15 квітня 2021 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВОВК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2096504917
Переможець 6 000,00
UAH
15 квітня 2021 09:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 14:21
догов 67.pdf укладений
15 квітня 2021 09:48