Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папка реєстратор А-4 70 мм. Аxent Prestige 1721-02 C–A синя, папка реєстратор А-4 70 мм. Аxent Prestige 1721-02 C–A червона, файли А-4 глянцеві 40 мікрон прозорі, скоби для степлера № 10, 4311-А Pro нікель, скоби для степлера № 24, 4312-А Pro нікель, маркер текстовий Shneider Job S 150 жовтий,маркер текстовий Shneider Job S 150 зелений,олівець чорно-графітний з гумкою ВМ 8503 НВ з гумкою, гумка канцелярська Sun Pearl біло-сіра, папка на зав’язках А-4 паперова,патрон чорнильний Shneider чорний, ручка кулькова Buromax 8100-01 синя,скріпки 28 мм. трикутні BM 2503 нікель, лоток для паперу вертикальний Axent на 4 відділення збірний, дирокол Eagle банківський 30 аркушів, ніж канцелярський 18 мм. BM 4617) (ДК 021 : 2015 - 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2021-04-14-005820-c afc7e23a7b734a5d96b94ed77a4518ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Богуцький

+380983948413 jurist.km@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 41316723
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПРОСКУРІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Денис Богуцький
+380983948413
jurist.km@fssu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 17:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 17:26
Початок аукціону: 29 квітня 2021 11:54
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021 : 2015 - 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
580 штуки
- ДК 021 : 2015 - 30197210 - 1 - Теки-реєстратори (папка реєстратор синя);
- ДК 021 : 2015 - 30197210 - 1 - Теки-реєстратори (папка реєстратор червона);
- ДК 021 : 2015 - 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (файли А-4 глянцеві 40 мікрон прозорі);
- ДК 021 : 2015 - 30197110 - 0 - Скоби (скоби для степлера № 10);
- ДК 021 : 2015 - 30197110 - 0 - Скоби (скоби для степлера № 24);
- ДК 021 : 2015 - 30192125 - 3 - Маркери (маркер текстовий жовтий);
- ДК 021 : 2015 - 30192125 - 3 - Маркери (маркер текстовий зелений);
- ДК 021 : 2015 - 30192130 - 1 - Олівці (олівець чорно-графітний з гумкою);
- ДК 021 : 2015 - 30192100 - 2 - Гумки (гумка канцелярська біло-сіра);
- ДК 021 : 2015 - 30197210 - 1 - Теки-реєстратори (папка на зав’язках паперова);
- ДК 021 : 2015 - 30192110 - 5 - Чорнила та пов’язана продукція (патрон чорнильний чорний);
- ДК 021 : 2015 - 30192121 - 5 - Кулькові ручки (ручка кулькова Buromax 8100-01 синя);
- ДК 021 : 2015 - 30197220 - 4 - Канцелярські скріпки (скріпки 28 мм. трикутні нікель);
- ДК 021 : 2015 - 30193200 - 0 - Настільні лотки та органайзери (лоток для паперу вертикальний на 4 відділення збірний);
- ДК 021 : 2015 - 30197330 - 8 - Діроколи (дирокол банківський 30 аркушів);
- ДК 021 : 2015 - 30197310 - 2 - Канцелярські ножі (ніж канцелярський 18 мм.).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2021  —  15 червня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, після отримання Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, або з відстрочкою платежу до 30 календарних днів у разі відсутності коштів на вказані цілі у замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 17:27
Проект договору закупівлі Додаток 6.docx
14 квітня 2021 17:27
Оголошення з додатками.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОРВЕТ" 6 928,80
UAH з ПДВ
6 858,78
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 9 196,00
UAH з ПДВ
6 928,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 10 559,49
UAH з ПДВ
9 195,84
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФОРСАЙТ" 11 378,40
UAH з ПДВ
11 378,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 12:21
Електронний підпис
28 квітня 2021 12:20
Цінова пропозиція.pdf.p7s
28 квітня 2021 12:20
Цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2021 12:20
Статут.pdf
28 квітня 2021 12:20
Статистична довідка.pdf
28 квітня 2021 12:20
Св-во платника ПДВ.pdf

Публічні документи

26 квітня 2021 17:58
Електронний підпис
26 квітня 2021 17:57
Цінова пропозиція.PDF
26 квітня 2021 17:57
Про захист довкілля.PDF
26 квітня 2021 17:57
Паспорт громадянина.PDF
26 квітня 2021 17:57
Лист про санкції.PDF
26 квітня 2021 17:57
Лист - пояснення.PDF
26 квітня 2021 17:57
ІНН.PDF
26 квітня 2021 17:57
Довідка про ліцензії.PDF
26 квітня 2021 17:57
Витяг з ЄДР.PDF
26 квітня 2021 17:57
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

28 квітня 2021 12:11
Електронний підпис
28 квітня 2021 12:11
Електронний підпис
28 квітня 2021 12:10
цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2021 12:10
установчі ч3.pdf
28 квітня 2021 12:10
установчі ч1.pdf
28 квітня 2021 12:10
установчі ч 2.pdf
28 квітня 2021 12:10
проект договору.pdf
28 квітня 2021 12:10
ліцензування.pdf
28 квітня 2021 12:10
гарантійний лист .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОРВЕТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАУЛА ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ПП "ФОРСАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 6 858,78
UAH з ПДВ
05 травня 2021 16:35

Документи

05 травня 2021 16:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОРВЕТ"
#21337459
6 858,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 16:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:50
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 10:45
ТОВ Корвет.pdf укладений
13 травня 2021 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 6 858,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 143,13 UAH)