Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 128» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гавриленка, 4» (ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
64 223,00 UAH
UA-2021-04-14-003386-b 4fd9a0d2711e4938a6e3831c7dc5c1bc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2021 23:59
Очікувана вартість: 64 223,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт санвузлів Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 128» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гавриленка, 4» (ДК 021:2015 – 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 14 квітня 2021 11:08
Дата відповіді: 14 квітня 2021 17:26
Для чого для проведення технічного нагляду вимагається наявність програми АВК та сертифікований кошторисник? Технагляд не має відношення для створення кошторисної документації, а всі зауваження виправляє проектувальник. До чого ці зайві вимоги?
Відповідь: Згідно з вимогами до закупівлі, викладених в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні вимоги на здійснення робіт з технічного нагляду по об’єкту будівництва (надалі – технічний нагляд) включають перевірку та підписання актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Для перевірки розцінок в актах виконаних робіт на відповідність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та проєктно-кошторисній документації учасник (технічний нагляд) має залучати сертифікованого кошторисника (замовник не має у штаті працівників, що мають кваліфікаційні сертифікати у частині складання кошторисної документації).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2021 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС" 64 223,00
UAH з ПДВ
64 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФЕНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 64 223,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 08:26

Документи

27 квітня 2021 08:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
64 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2021 08:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 11:00
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 13:59
Дод.угода № 2 від 11.11.2021 - дог. №42ТН_21 від 12.05.2021.pdf зміни до договору
11 листопада 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 15:45
дод.угода №1 від 07.06.2021 договір №42ТН_21 від 12.05.2021.pdf зміни до договору
07 червня 2021 15:44
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 16:53
договір №42ТН_21 від 12.05.2021.pdf укладений
12 травня 2021 16:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2021 09:43
27 847,94 UAH UA778201720344231053100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA573065000000026003010702300
Приватне підприємство"Фенікс"
Оплачений
14 грудня 2021 09:31
27 264,82 UAH UA778201720344231053100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA573065000000026003010702300
Приватне підприємство"Фенікс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 42ТН/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 42ТН/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 223,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 703,83 UAH)