Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту "Підключення водопроводу для благоустрою і поливу зелених насаджень західної частини Парку Зелений Гай (в районі пров. Ялицевого)"
Очікувана вартість
97 000,00 UAH
UA-2021-04-14-002454-c 71619402ba5340c49428a9f75282f436
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ольховський

+380567670336 nashzahist@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Ольховський
+380567670336
nashzahist@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 12:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 12:19
Очікувана вартість: 97 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 485 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту "Підключення водопроводу для благоустрою і поливу зелених насаджень західної частини Парку Зелений Гай (в районі пров. Ялицевого)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Днепр, просп. О. Поля, 35, 4-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт І-й етап: оплата 30% від загальної вартості послуг за договором в термін 10-ти робочих днів з дати підписаного обома сторонами акту приймання-передачі робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 30
Виконання робіт ІІ-й етап: оплата 45% від загальної вартості послуг за договором в термін 10-ти робочих днів з дати підписаного обома сторонами акту приймання-передачі робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 45
Виконання робіт І-й етап: оплата 25% від загальної вартості послуг за договором в термін 10-ти робочих днів з дати підписаного обома сторонами акту приймання-передачі робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 19 квітня 2021 12:00
Просио пояснити чи потрібно Учаснику вскладі своєї пропозиції надавати кошторисні розрахунки. Якщо так, то, які саме.
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 19 квітня 2021 12:02
Відповідно до Додатку № 1 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника: "Учасник повинен: - проектно-кошторисну документацію виконати українською мовою. - проектно-кошторисну документацію видати Замовнику в друкованому вигляді та на електронних носіях - самостійно провести погодження та отримати позитивний експертний звіт в організаціях, що мають право надавати дані послуги (в разі отримання зауважень від експертів та представників Замовника, учасник негайно, самостійно та безоплатно усунути відповідні проектні рішення та кошторисні розрахунки в найкоротший термін). - брати безпосередню участь в захисті проектних рішень під час погодження розробленого робочого проекту в усіх відповідних установах та організаціях, які обумовлені вимогами чинного законодавства України і в разі необхідності корегувати, доопрацьовувати за свій рахунок". Просимо пояснити чи потрібно Учаснику надавати зазначені вище документи у складі своєї пропозиції. Чи дана вимога стосується Учасника на етапі виконання робіт та надається ним на етапі виконання/завершення робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 19 квітня 2021 12:04
Просимо пояснити Учаснику необхідно надати у складі своєї пропозиції заповнений проект договору разом з заповненими додатками до нього.
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 19 квітня 2021 12:06
Відпоідно до п.1 Додатку № 3 до Оголошення, Замовник вимагає від Учасника надти: "Також, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування (або наявності цивільно-правових відносин) інженера-проектувальника з «інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму» з можливістю проектування об'єктів з класом наслідків відповідальності не нижче СС-2 та надати копії діючих сертифікатів". Просимо пояснити мається на увазі надання сертифікату інженера-проектувальника в якому буде зазначео наступне: інженер-пректувальник з «інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 19 квітня 2021 12:12
Відповідно до Додатку № 3 до Оголошення, Замовник зазначає нваступне: "*Копії документів учасника завіряються відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, а саме: мати відмітку «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка завірила документ, ініціалів та прізвища, дати завірення документа". Просимо пояснити, якщо учасник надає довідки (складені ним у довільній формі) у формі електронного документу з накледенням КЕП чи не буде це підставою для дискваліфікації. Адже відповідно до частини 3 статті 12 Закону № 922-VIII. передбачається, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до частини 5 статті 22 Закону № 922-VIII зазначається, що замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙБУД 2015" 96 981,28
UAH з ПДВ
96 981,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 22:01
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:48
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:47
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:45
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:45
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:45
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:41
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:41
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:40
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:40
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:39
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:39
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:39
Електронний підпис
22 квітня 2021 21:25
рішення.pdf
22 квітня 2021 21:25
Підписаний_gar2898.pdf
22 квітня 2021 21:25
виписка1.pdf
22 квітня 2021 21:25
витяг зЕДРПОУ.pdf
22 квітня 2021 21:25
анал. дог1.pdf
22 квітня 2021 21:25
вихідні дані.pdf
22 квітня 2021 21:25
сертифікат Шилько В.О..pdf
22 квітня 2021 21:25
довідка працивники.pdf
22 квітня 2021 21:25
наказ на повноваження.pdf
22 квітня 2021 21:25
пропозиція.pdf
22 квітня 2021 21:25
кошторис1.pdf
22 квітня 2021 21:25
сертифікат Война В.В..pdf
22 квітня 2021 21:25
протокол.pdf
22 квітня 2021 21:25
Підписаний_Lic.pdf
22 квітня 2021 21:25
опис 1.pdf
22 квітня 2021 21:25
проект договора1.pdf
22 квітня 2021 21:25
довідка про учасника.pdf
22 квітня 2021 21:25
додаток1 завдання.pdf
22 квітня 2021 21:25
Підписаний_Dovir_Kovalenko.pdf
22 квітня 2021 21:25
опис документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙБУД 2015"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙБУД 2015"
#39734265
Переможець 96 981,28
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 11:40

Документи

26 квітня 2021 11:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙБУД 2015"
#39734265
96 981,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 12:05
ДУ №4 від 01.04.2022 (Підключення водопроводу).pdf зміни до договору
01 квітня 2022 12:04
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:02
ДУ №3 ТОВ Стройбуд 2015 (Підключення водопроводу).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 14:13
ДУ №2 ТОВ Стройбуд 2015 (Підключення водопроводу).pdf зміни до договору
08 листопада 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 17:02
ДУ №1 ТОВ Стройбуд 2015 (Підключення водопроводу).pdf зміни до договору
01 вересня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 12:09
Дог.Стройбуд 2015.PDF укладений
29 квітня 2021 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт по договору до 31.10.2021 року, у зв’язку з чим Додаток №1 до Договору виклено в новій редакції, що є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт по договору до 31.12.2021 року, у зв’язку з чим Додаток №1 до Договору виклено в новій редакції, що є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжено строк дії договору до 31.12.2022 та виконання робіт до 01.07.2022 у т.ч. викладено Додаток №1 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено п.п. 1.1 Договору в новій редакції з приміткою: "Нове будівництво водопровідних та каналізаційних мереж для благоустрою і поливу зелених насаджень західної частини Парку Зелений Гай (в районі пров. Ялицевого)" та доповнено зазначеною приміткою Додатки №1, №2, №3 до Договору, що є його невід'ємними частинами.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 96 981,28
UAH