Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний та перфорований фальцьований папір
Очікувана вартість
356 336,07 UAH
UA-2021-04-14-002236-a 18c2043d737a41e6b0542dde658ac341
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408678 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408678
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2021 11:25
Очікувана вартість: 356 336,07 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 781,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 10600,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 пачка
Папір перфорований фальцьований (СПФ 55-210-12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
50 пачка
Папір перфорований фальцьований (СПФ 55-375-12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
80 пачка
Папір перфорований фальцьований (СПФ 55-240-12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
190 пачка
Папір офісний, А3, колір білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
3000 пачка
Папір офісний, формат А4, колір білий, щільність 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 324 871,50
UAH
322 971,50
UAH
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 329 720,00
UAH
324 743,50
UAH
Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 16:19
Електронний підпис
22 квітня 2021 16:19
Vit_Nakaz.zip
22 квітня 2021 16:19
Svidotstvo pro reitynh color.zip
22 квітня 2021 16:19
Dovirenist_Nazarenko.zip
22 квітня 2021 16:19
Dovirenist Nazarenko color.zip
22 квітня 2021 16:19
Bankivska Litsenziia color.zip
22 квітня 2021 16:19
Bank_licenzia.zip
22 квітня 2021 16:19
202203_19_66_406.zip
22 квітня 2021 16:19
Документи.rar

Публічні документи

21 квітня 2021 17:20
Електронний підпис
21 квітня 2021 17:18
Протокол Н1.7Z
21 квітня 2021 17:18
Наказ Фролова Ю.1.7Z
21 квітня 2021 17:18
Лист для клієнті1.7z
21 квітня 2021 17:18
Гарантія 4632-21.7z
21 квітня 2021 17:18
Витяг із Статут1.7z
21 квітня 2021 17:18
Банківська ліцензі1.7z
21 квітня 2021 17:05
Електронний підпис
21 квітня 2021 17:05
Електронний підпис
21 квітня 2021 17:03
СПФ.pdf
21 квітня 2021 17:03
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2021 17:03
Прпоект договору с.pdf
21 квітня 2021 17:03
Довідка.pdf
21 квітня 2021 17:03
+Лист Санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 322 971,50
UAH
29 квітня 2021 09:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

29 квітня 2021 09:53
Електронний підпис
29 квітня 2021 09:51
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
322 971,50
UAH
Документи

Документи

29 квітня 2021 09:53
Електронний підпис
29 квітня 2021 09:51
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 10:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 16:42
договір укладений
11 травня 2021 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 20-17/21/228
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML