Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації
Disinfection, disinsection and deratization services
Disinfection, disinsection and deratization services
Очікувана вартість
220 444,40 UAH
UA-2021-04-14-000736-b ● cdcfcb7c5ca340f4a24731973a187daa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2021 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 220 444,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 квітня 2021 09:08 |
Enquiries until: | 05 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 травня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 220 444 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 190 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,99 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Scope of the procurement
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90920000-2 – Послуги із санітарно – гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90920000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 220 444,40грн. (двісті двадцять тисяч чотириста сорок чотири гривні 40 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 190,00 грн. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the customer Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsia" 2. Code from the customer 41022900 3. Location of the customer *. 21a Simona Petliura Street, Kyiv city, 01032 / Umanska Street 8, Kyiv, 03049 4. Category of the customer: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, specified in paragraph 4, part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement" 5. Name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and names of relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots): 90920000-2 Facility related sanitation services (Disinfection, disinsection and deratization services) 5.1. Name of goods or services of each nomenclature item of the subject of procurement and code of goods or services determined in accordance with the Unified Procurement Dictionary: in accordance with Annex 1 of the tender documentation, code DK 021: 2015: 90920000-2 6. Quantity of goods or scope of works or provision of services: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation. 7. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation 8. Expected value of the subject of procurement: UAH : 220 444,40 9. Term of delivery of goods, performance of works, rendering of services: During 2021 (till 31.12.2021) 10. Deadline for submission of tender proposals: 15.05.2021 18:00 11. Terms of payment: Within 45 banking days in accordance with the terms of the Agreement 12. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation 13. The amount of security for tender proposals (if the customer requires it): not required 14. Type and conditions of providing security for tender proposals (if the customer requires it): not required; 15. Date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 15.05.2021 18:00 16. The size of the minimum step of lowering the price during the electronic auction in the range from 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: UAH : 2 190,00 17. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied; 18. Other information: other conditions according to the tender documentation. Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million hryvnias - open bidding; Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Disinfection, disinsection and deratization services
CPV: 90920000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90920000-2 Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 15.05.2021 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2021 09:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2021 09:05 |
ТД.docx | |
14 квітня 2021 09:05 |
проект договору.docx | |
14 квітня 2021 09:05 |
Оголошенння.doc | |
14 квітня 2021 09:05 |
ADVERTISEMENT.doc |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 травня 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕА ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" |
203 924,02
UAH з ПДВ
|
203 924,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕА ГРУП" |
220 219,92
UAH з ПДВ
|
220 219,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" #38834879 |
Переможець |
203 924,02
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2022 17:44
|
ЗВIТ_Дезинсекція_ВЧД-14.doc | укладений |
15 квітня 2022 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 14:31
|
21112.pdf | укладений |
09 червня 2021 14:30
|