Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
90 415,00 UAH
UA-2021-04-14-000004-c 7bcf8bf72bbb4c74b7d6479958d676b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бадічко Юлія Василівна

+380962401164 scbd2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44064021
Місцезнаходження: 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок, 57
Контактна особа: Бадічко Юлія Василівна
+380962401164
scbd2011@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2021 00:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 90 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 452,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Обладнання для харчоблоку за кодом ДК 021:2015 – 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08623, Україна, Київська область, селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем після факту поставки товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2021 00:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2021 00:24
Оголошення_Відділ освіти_Калинівської_селищради_зм_08.04.21.pdf
14 квітня 2021 00:24
Проєкт договору_дод 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА" 90 390,00
UAH з ПДВ
90 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 21:17
Електронний підпис
21 квітня 2021 21:16
цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2021 21:16
СЭС Полаир 2025.pdf
21 квітня 2021 21:16
ст 17.pdf
21 квітня 2021 21:16
ПОЛАИР сертификат 2021.jpg
21 квітня 2021 21:16
ПОЛАИР декларация 2021.jpg
21 квітня 2021 21:16
Повноваження підпису.pdf
21 квітня 2021 21:16
ІНН_Рашевська_завір.PDF
21 квітня 2021 21:16
захист довкілля.pdf
21 квітня 2021 21:16
Загальні відомості2.pdf
21 квітня 2021 21:16
довідка несертиф.pdf
21 квітня 2021 21:16
Довідка безпека.pdf
21 квітня 2021 21:16
Tehma Гигиена 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА"
#3256115867
Переможець 90 390,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 18:27

Документи

27 квітня 2021 18:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РАШЕВСЬКА ГАННА ВІТАЛІЇВНА"
#3256115867
90 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2021 18:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 23:07
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 19:48
Додаткова_угода_до_договору__2__73.pdf зміни до договору
08 липня 2021 19:36
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 19:30
Дод_уг_73.pdf зміни до договору
03 червня 2021 19:29
Електронний підпис укладений
17 травня 2021 23:25
договір укладений
17 травня 2021 23:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Сторони вирішили подовжити строки виконання зобов’язань щодо передачі товару. Змінено строк поставки товару до 30.06.21
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 83 490,00
UAH