Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 71220000-6 - послуги з архітектурного проектування (роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт внутрішньоквартального прої-зду від вул. Самійла Кішки до вул. В'ячеслава Галви вздовж житлового будинку № 45 по проспекту Хіміків в м. Черкаси )
Очікувана вартість
92 201,75 UAH
UA-2021-04-13-006661-a 88f87939b1594bf797703b97e560db0e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 92 201,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 461,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем третім п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у оголошенні. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій: забезпечення пропозицій не передбачено Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – згідно Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
код за ДК 021:2015 – 71220000-6 - послуги з архітектурного проектування (роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт внутрішньоквартального прої-зду від вул. Самійла Кішки до вул. В'ячеслава Галви вздовж житлового будинку № 45 по проспекту Хіміків в м. Черкаси )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Б. Вишневецького, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 20:01
додаток 2 проект договору.rtf
13 квітня 2021 20:01
ОГОЛОШЕННЯ ПКД_Кiшки-Галви.docx
13 квітня 2021 20:01
додаток 1 ПКД_Кiшки-Галви.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 14 квітня 2021 22:17
Дата відповіді: 15 квітня 2021 18:23
Відповідно до п.18 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник вимагає від Учасника надати: "Надати позитивний відгук від замовника, якому раніше виконувались відповідні аналогічні роботи, протягом 2020 року, із зазначенням їх якості, копію договору, завіреного замовником, та копію позитивного експертного звіту по запроектованому згідно такого договору об’єкту. При цьому, дата відгуку повинна бути не раніше дати початку процедури закупівлі, а проміжок часу між датою укладення такого договору та датою такого експертного звіту не повинен перевищувати 20 (двадцять) робочих днів. Аналогічними є роботи з проектування будівництва, реконструкції, ремонту вулиць, доріг, міжквартальних проїздів та інших об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів". Дана вимога Замовника дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам. Зокрема вимога Замовника щодо дати відгуку, яка повинна бути не раніше дати початку процедури закупівлі, а проміжок часу між датою укладення такого договору та датою такого експертного звіту не повинен перевищувати 20 (двадцять) робочих днів. є дискримінаційною і такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі. Вимагаємо видалити дану вимогу як дискримінаційну та внести зміни до п.18 до Оголошення, наступного змісту: "Надати позитивний відгук від замовника, якому раніше виконувались відповідні аналогічні роботи, протягом 2020 року, із зазначенням їх якості, копію договору, завіреного замовником, та копію позитивного експертного звіту по запроектованому згідно такого договору об’єкту. Аналогічними є роботи з проектування будівництва, реконструкції, ремонту вулиць, доріг, міжквартальних проїздів та інших об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Так, принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Запитання
Дата подання: 14 квітня 2021 23:54
Дата відповіді: 15 квітня 2021 18:24
Просимо пояснити чи буде вважатися аналогічним договір предметом якого є виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації (робочий проект) відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р.№560 на об’єкт: «Капітальний ремонт водопроводу .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічними є роботи з проектування будівництва, реконструкції, ремонту вулиць, доріг, міжквартальних проїздів та інших об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ" 86 194,75
UAH з ПДВ
86 194,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2021 20:18
Електронний підпис
22 квітня 2021 20:15
5 Дог.pdf
22 квітня 2021 20:15
4 Техн якісні.pdf
22 квітня 2021 20:15
3.2 Аналог Догов.pdf
22 квітня 2021 20:15
3.1 Відгук та Експерт.pdf
22 квітня 2021 20:15
2 Цена.pdf
22 квітня 2021 20:15
1 Повнов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ"
#41247651
Переможець 86 194,75
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 17:27

Документи

26 квітня 2021 17:27
Електронний підпис
26 квітня 2021 17:27
96 -кішки.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2021 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ"
#41247651
86 194,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2021 17:27
Електронний підпис
26 квітня 2021 17:27
96 -кішки.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 11:24
Додаткова угода № 1 до договору № 202 (1).pdf зміни до договору
17 травня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 16:15
Договір № 202.pdf укладений
14 травня 2021 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділом 7 договору підряду №202 від 13.05.2021 (далі - Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Викласти п.8.2. Договору в наступній редакції: «8.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до повного виконання Сторонами зобов’язань за Договором, але не пізніше 30.06.2021 р.» 2. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4. Ця Угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2021 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 86 194,75
UAH