Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та поштові конверти)
Очікувана вартість
728 938,00 UAH
UA-2021-04-13-006517-a ● c0f30369f611438985dd20e2f844de82
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 20490012 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, проспект Соборний 158 б |
Контактна особа: |
Бутченко Ольга Григорівна +380684475503 avt@zp.pfu.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 728 938,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 289,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3757 пачка
Папір А-4 80g
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Папір А-3 80g
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 ящик
Папір СПФ 60-420-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 ящик
Папір СПФ 60-210-12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
293 рулон
Папір СУ48-80/12 термо (75 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
14500 шт
Конверти поштові немарковані з віконцем Е 65 (DL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20750 шт
Конверти поштові немарковані С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4510 шт
Конверти поштові немарковані С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4300 шт
Конверти поштові немарковані С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Конверт крафт з розширеним дном С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 17:17 |
Тендерна документація.docx | |
13 квітня 2021 17:17 |
Оголошення.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Конверти
Дата подання: 14 квітня 2021 08:43
Дата відповіді: 14 квітня 2021 11:26
Доброго дня, пропонуємо розглянути можливість закупівлю розділити на лоти, та виділити окремо закупівлю поштових конвертів. Це
дасть змогу приймати участь безпосередньо виробникам, та отримати ціну від виробника. Для замовника це
значна економія бюджетних коштів. Дякую!
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Офісне устаткування та приладдя різне – ДК 021:2015: 30190000-7).
Пунктом 5 вказаного Порядку передбачено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником право поділу предмета закупівлі на лоти відповідно до власних потреб.
Закупівля паперу та поштових конвертів у одного постачальника обґрунтовано значною кількістю місць поставки та намаганням знизити витрати на транспортування товару постачальником.
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (Офісне устаткування та приладдя різне – ДК 021:2015: 30190000-7).
Пунктом 5 вказаного Порядку передбачено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником право поділу предмета закупівлі на лоти відповідно до власних потреб.
Закупівля паперу та поштових конвертів у одного постачальника обґрунтовано значною кількістю місць поставки та намаганням знизити витрати на транспортування товару постачальником.
Конверти
Дата подання: 14 квітня 2021 11:43
Дата відповіді: 15 квітня 2021 11:38
Дякуємо за надану відповідь, та за те що переймаєтесь за витрати постачальника, а не за економію бюджетних
коштів та коштів пенсійного фонду!
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до умов цієї закупівлі, поставка товару буде здійснюватися протягом строку дії договору поетапно та дрібними партіями за 31 адресою на територіях м. Запоріжжя та Запорізької області, що зазначені у тендерній документації. Відповідно до п. 4.2. проекту договору, витрати на транспортування товару будуть враховані учасниками закупівлі у ціні товару. У разі поділу закупівлі на лоти, витрати на доставку товару будуть враховані за кожним лотом. Як результат, замовник фактично буде двічі оплачувати доставку товару до структурних підрозділів. Отже, поділ на лоти не призведе до економії коштів Пенсійного фонду України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
685 893,48
UAH з ПДВ
|
678 583,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
698 000,00
UAH з ПДВ
|
683 950,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОРОДІН ВЛАДИСЛАВ БОРИСОВИЧ" |
702 738,96
UAH з ПДВ
|
702 738,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
678 583,86
UAH з ПДВ
|
01 травня 2021 18:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2021 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 16:06
|
Звіт | укладений |
16 листопада 2021 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 16:27
|
ду 264.PDF | зміни до договору |
08 листопада 2021 16:26
|
пов 264.PDF | зміни до договору |
08 листопада 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 11:33
|
Повідомлення.PDF | зміни до договору |
02 червня 2021 11:31
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
02 червня 2021 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 09:45
|
Договір | укладений |
14 травня 2021 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 264 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 264 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |