Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

консультаційні послуги з питань автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні Програмного комплексу АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" (далі - ПК АВК-5) для 5 робочих місць (5 з підсистемою "Підрядник") (72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням ДК 021:2015)
Очікувана вартість
8 010,00 UAH
UA-2021-04-13-006503-b 95214a22323142f4a6a812307381ee83
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Комелева

+380442007310 komeleva.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Ірина Комелева
+380442007310
komeleva.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 8 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Оголошення
про проведення спрощеної закупівлі

1. Найменування замовника: ПрАТ «АК «Київводоканал»
2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03327664
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015
4. Категорія замовника: згідно абз. 1,3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі» юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах

5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): консультаційні послуги з питань автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні Програмного комплексу АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" (далі - ПК АВК-5) для 5 робочих місць (5 з підсистемою "Підрядник") (72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням ДК 021:2015)
6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Надання консультаційних послуг, комплексного супроводження та надання річного обслуговування вже встановленому програмному комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації» для 5 робочих місць (5 з підсистемою «Підрядник»). До наданих послуг замовнику безкоштовно надається ліцензійна картка-дозвіл на користування ПК АВК-5 з вказаним терміном її дії. Надавач послуг забезпечує ліцензійне гарантійне супроводження ПК АВК-5 з безкоштовним наданням доповнень, змін, нових редакцій ПК АВК-5, поточних консультацій по використанню ПК АВК-5.

Виняткові майнові права на комп'ютерну програму "Програмний комплекс АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" належать ТОВ "НВФ "АВК Созидатель" на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію авторського права на твір №25594 від 09.09.2008р.
7. Кількість. 1 послуга

8. Місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015

9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 30.04.2022

10. Умови оплати: всі розрахунки здійснюються в національній валюті України, в безготівковій формі, шляхом переказу коштів на рахунок надавача послуг.

11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 010.00 грн ПДВ.

12. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): – 19.04.2021 р. 09:00

13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): – 22.04.2021 р. 00:00

14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:
Критерії та методика оцінки пропозицій визначається відповідно до статті 29 Закону.
Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100 %.

15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається.

16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.

17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі

18. Відхилення пропозицій:
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

19. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів): зазначені у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги».

20. Листи/довідки/будь-які документи, які готує безпосередньо Учасник, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї КЕП.
У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна».
У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу.
У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа.
Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі.
Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник.
У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.

21. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - пропозиція та всі документи, що стосуються її, складаються учасниками українською мовою.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
консультаційні послуги з питань автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні Програмного комплексу АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" (далі - ПК АВК-5) для 5 робочих місць (5 з підсистемою "Підрядник")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, Київ, Лейпцизька, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати передбачені Розділом 3. Вартість послуг і порядок розрахунків проєкту договору: 3.2. Всі розрахунки, передбачені даним Договором, здійснюються в національній валюті України, в безготівковій формі, шляхом переказу ЗАМОВНИКОМ-КОРИСТУВАЧЕМ коштів, на поточний (розрахунковий) рахунок ВИКОНАВЦЯ, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 16:40
Додаток_2_до_оголошення_АВК.pdf
13 квітня 2021 16:40
Оголошення_спрощена_АВК.pdf
13 квітня 2021 16:40
Додаток_1_до_оголошення_АВК.pdf
13 квітня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 16:40
Додаток_2_до_оголошення_АВК.pdf
13 квітня 2021 16:40
Оголошення_спрощена_АВК.pdf
13 квітня 2021 16:40
Додаток_1_до_оголошення_АВК.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій