Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Полігон Екологія" |
Код ЄДРПОУ: | 13655234 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, ВУЛИЦЯ Ю.ШКРУМЕЛЯКА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Іванна Мельничук +380669231504 poligonekol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2021 14:38 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 16:03 |
Технічне завдання.docx | |
13 квітня 2021 16:03 |
проект договору.docx | |
13 квітня 2021 16:03 |
тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-12-000002 ● 9dd9f5f4ef9448dd973a4bcc7956d3a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2021 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.07.2021
№ 441
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 12.07.2021 № 441
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-04-13-005795-а 13.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-14 16:16:37
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнер об’ємом 1100 л, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 240 літрів з плоскою кришкою, контейнер для збору сміття пластиковий об'єм 120 літрів з плоскою кришкою) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-13-005795-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чим керувався замовник приймаючи рішення щодо внесення змін до Договору від 20.05.2021 року № 72 шляхом укладання Додаткової угоди від 28 травня 2021 року №1, враховуючи, що у Експертному висновку Київської торгово-промислової палати № Ц-584 від 25 травня 2021 коливання ціни визначено на підставі зміни середньоринкової вартості бувших у вжитку пластикових контейнерів станом на 01.04.2021 та на 21.05.2021, тоді як тендерна первинна пропозиція на суму 1 382 139,73 грн формувалася учасником ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" станом на 26.04.2021, а остаточна пропозиція на суму 1 249 999,00 гривень станом на 30.04.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження про прийняття рішення щодо укладання додаткової угоди до Договору від 20.05.2021 року №72.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 17:33:23
Пояснення
20.05.2021 р. між КП «Полігон Екологія» (далі – Замовник) та ТзОВ «Альта Логістік Україна» (далі – Учасник) був укладений Договір купівлі-продажу контейнерів на суму 1 249 999,00 грн. з ПДВ., з кількістю контейнерів об’ємом 1100 л – 111 шт., контейнерів для збору сміття пластикових об’ємом 240 л – 40 шт. та об’ємом 120 л – 1120 шт.
Замовник отримав від Учасника експертний висновок Київської торгово-промислової палати № Ц-584 від 25.05.2021 р. Замовником в особі тендерного комітету було взято до уваги експертний висновок № Ц-584 та було укладено Додаткову угоду №1 від 28.05.2021 р., в якій Сторони керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пунктом 7.2.2. Договору (збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) дійшли згоди внести зміни до договору шляхом укладення Додаткової угоди.
28.05.2021 р. на Веб-порталі Уповноваженого органу була оприлюднена Додаткова угода №1 до Договору купівлі-продажу №72 від 20.05.2021 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь
2021-07-29 16:38:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
1 382 139,73
UAH з ПДВ
|
1 249 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець РОСУЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ |
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
1 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Переможець |
1 249 999,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 08:25
|
Додаткова угода №2 10.09.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 08:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2021 11:59
|
ДОВІДКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА.pdf | зміни до договору |
04 червня 2021 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2021 16:09
|
ДОД.УГОДА=28.05.2021.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 14:16
|
договір 20.05.pdf | укладений |
20 травня 2021 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |