Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція їдальні Іванівського ліцею №1 по вул. Таврійська, 1-Б в смт Іванівка Генічеського району Херсонської області»
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2021-04-13-005680-b 3e0a9a16a2d6437a94e60b430536a75d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєчина Юлія Вікторівна

+380553131086 ivtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. КУЛЬТУРИ. ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ" ІВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41826737
Місцезнаходження: 75401, Україна , Херсонська обл., смт Іванівка, вул. Соборна 1а
Контактна особа: Сєчина Юлія Вікторівна
+380553131086
ivtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 15:00
Початок аукціону: 29 квітня 2021 11:50
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Учасник в складі пропозиції повинен надати документи передбачені вимогами до предмета закупівлі та додатками до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації «Реконструкція їдальні Іванівського ліцею №1 по вул. Таврійська, 1-Б в смт Іванівка Генічеського району Херсонської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75401, Україна, Херсонська область, смт Іванівка Генічеського району, вул. Соборна 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за роботи здійснюються згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – по факту виконання робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 робочих днів з дня підписання Сторонами акту виконаних робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2021 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 12:06
Вимоги_до_предмета_закупiвлi_2 зі змінами 160421.docx
13 квітня 2021 15:56
Вимоги_до_предмета_закупiвлi_2.docx
13 квітня 2021 15:56
Додаток_4_Проект_договору_2.docx
13 квітня 2021 15:56
Додаток_3_Загал_нi_вiдомостi_про_учасника_2.docx
13 квітня 2021 15:56
Додаток_2_Згода_на_обробку_даних_2.docx
13 квітня 2021 15:56
Додаток_1_Цiнова_пропозицiя_2.docx
13 квітня 2021 15:56
Витяг_з_паспорту_БТI.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підстава вимоги
Дата подання: 14 квітня 2021 14:12
Дата відповіді: 14 квітня 2021 17:28
На підставі якого нормативного чи регуляторного акту тендерна документація містить вимогу про необхідність реєстрації Учасника на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва?
Відповідь: Вимога щодо необхідності реєстрації Учасника на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва встановлена відповідно до вимог статті 22-1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", зокрема: обов’язковості внесення до електронної системи інформації (даних), визначеної частиною першою статті 22-2 цього Закону та змін до неї.
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 квітня 2021 19:12
Дата відповіді: 15 квітня 2021 16:24
В вимогах до предмета закупівлі, після скасування закупівлі по цьому об'єкту аукціон якого пройшов, з'явилися дискримінаційні вимоги, а саме: - "Забезпечити проходження експертизи робочого проекту в філії ДП «Укрдержбудекспертиза» за рахунок проектувальника та отримати позитивний експертний висновок". На якій підставі Замовник вимагає проходження експертизи тільки в філії Укрдержбудекспертизи? Якщо на сайті Мінрегіону знаходиться Перелік експертних організацій, що відповідають Критеріям, встановленим наказом Мінрегіону від 15.08.2017 No 204. Тобто згідно Наказу Мінрегіону на данний час в Україні є більше 50 установ, які відповідають критеріям для проведення експертизи будівельних проектів. Чи така вимога навмисно була додана до вимог, щоб звузити коло учасників, так як кожна філія ДП Укрдержбудекспертизи має право проводити експертизу тільки в своїй області. Тобто учасник повинен будти з Херсонської області, або повинен звертатися до Херсонської філії, а це дуже незручно для учасників з других регіонів, окрім наприклад ПП "Херсонтехнопроект", який був учасником скасованої закупівлі. Вимагаємо скасувати дискрімінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Постанови КМУ №560 від 11.05.2011 року "Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" п.8 Порядку - Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва. Також, з метою недискримінації учасників з інших регіонів України та для їх зручності, Замовником передбачено проходження експертизи в філії ДП "Укрдержбудекспертиза" (25 філій з розташуванням в кожному регіоні країни). Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави вважати вищезазначені вимоги дискримінаційними та такими що потребують змін.
дискримінаційні вимоги 2
Дата подання: 14 квітня 2021 19:16
Дата відповіді: 15 квітня 2021 16:41
В вимогах до предмета закупівлі, після скасування закупівлі по цьому об'єкту аукціон якого пройшов, з'явилися дискримінаційні вимоги, а саме: - З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, учасникам необхідно обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи та надати в складі пропозиції акт обстеження (огляду) об’єкта з відміткою представника Замовника (в довільній формі). Знову дискримінаційна вимога, щоб звузити коло потенційних учасників, які знаходяться в других регіонах України. Особливо, коли більшість областей України знаходяться в червоній зоні карантину, обмежений рух транспорту и т.п. Вимагаємо скасувати дискрімінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завданням на проектування вимог до предмету закупівлі передбачено проведення попередніх робіт які включають:
1. збір вихідних даних необхідних для проектування (містобудівні умови та обмеження для проектування, інженерно-геодезичні вишукування зі складанням плану в масштабі 1:500, інженерно-геологічні вишукування)
2. Визначення технічного стану будівельних конструкцій та інженерних мереж їдальні.
3. Складання технічного звіту про стан будівельних конструкцій та інженерних мереж їдальні.
Також, відповідно до п 1.3. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 передбачено проведення обстеження об'єкта для діагностування його технічного стану під час використання, а також (за потреби) в періоди нового будвництва, реконструкції, реставрації, капітальному ремонту, технічного переоснащення, консервації та ліквідації.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає вищезазначені вимоги такими, що передбачені діючим законодавством та є обов'язковими для учасників закупівлі для визначення обсягів проектних робіт.
дискримінаційні вимоги 3
Дата подання: 14 квітня 2021 19:22
Дата відповіді: 15 квітня 2021 17:07
В вимогах до предмета закупівлі, після скасування закупівлі по цьому об'єкту аукціон якого пройшов, з'явилися дискримінаційні вимоги, а саме: - На кожного працівника зазначеного у довідці згідно пункту 2 вимог до предмета закупівлі необхідно надати оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником, а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінку, яка містить інформацію про працевлаштування в учасника. Знову звужуєте коло учасників. На якій підставі вимагає обов'язкове працевлаштування вказаних працівників на постійній основі, якщо спеціалісти для виконання робіт можуть залучатися по договорам цивільно-правового характеру (ЦПХ). Вимагаємо скасувати дискримінаційну вимогу, або додати до вимогу використання послуг сертифікованих спеціалістів по ЦПХ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, Замовник дійшов висновку про необхідність внесення змін до вимог предмета закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
дискримінаційні вимоги 3
Дата подання: 14 квітня 2021 19:28
Дата відповіді: 15 квітня 2021 17:08
В вимогах до предмета закупівлі, після скасування закупівлі по цьому об'єкту аукціон якого пройшов, з'явилися дискримінаційні вимоги, а саме: - Аналогічним договором є один договір на виконання робіт з розроблення проектної документації на капітальний ремонт та один договір на реконструкцію об’єктів бюджетної сфери або два об’єкти на реконструкцію. На підставі чого такі вимоги? Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагає наявність аналогічного договору. Чому один договір на капремонт і один на реконструкцію, або два на реконструкцію? Невже у ПП "Херсонтехнопроект" є тільки один договір на реконструкцію і один договір на капремонт? Вимагаємо цю вимогу привести до вимог абз.3, п.2 статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, Замовник дійшов висновку про необхідність внесення змін до вимог предмета закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
ЄДЕССБ
Дата подання: 15 квітня 2021 09:03
Дата відповіді: 16 квітня 2021 09:58
В вимогах щодо працівників є пункт: "Наявність у учасника атестованих та інших штатних працівників перевіряється на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (https://e-construction.gov.ua/)". Єдина державна електронна система у сфері будівництва працює в експериментальному режимі и період такого режиму подовжено до 30 червня 2021 року згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 р. № 286. Використання і наповнення інформацією бази даних про об'єкти регулюються згідно Порядку проведення експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (далі - Порядок), згідно Постанови КМУ від 1 липня 2020 р. № 559; Відповідно до пункту 1 Порядку "Дія цього Порядку поширюється на діяльність суб’єктів господарювання лише у разі, коли вони повідомили Мінрегіону про добровільне використання першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва". Відповідно участь в використанні цієї системи добровільна до кінця експериментального періоду, тобто до 30.06.2021. Виходячи з цього, вимоги щодо використання данних з цієї системи, а також вимагання обов'язковкової реєстрації учасників закупівлі є дискримінаційними. Тому вимагаємо прибрати вимоги щодо ЄДЕССБ з оголошення про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов закупівлі, строк виконання робіт перевищує строк експерементального періоуду - до 10.07.2021 року. Крім цього, відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва" від 17.10.2019 №199-ІХ Статті 22-1-22-4, 26-1, 26-2, 26-4 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" не застосовуються з 1 грудня 2019 року по 30 листопада 2020 року, тобто наявність інформації про працівників учасників щодо проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури в Реєстрі будівельної діяльності є обов'язковою з 01 жовтня 2020 року. Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає вищезазначену вимогу дискримінаційною щодо атестованих працівників. Разом з цим, Замовник дійшов висновку про необхідність внесення змін до вимог предмета закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом
дискримінаційні вимоги 2 (продовження)
Дата подання: 15 квітня 2021 18:19
Дата відповіді: 16 квітня 2021 10:30
Дякуємо за відповідь в попередньому питанні. В своєму поясненні Ви посилаєтесь на необхідність проведення попередніх робіт відповідно до вашого завдання на проектування. Завдання на проектування є додатком №1 до договору на виконання робіт, які є предметом закупівлі та укладається з переможцем за РЕЗУЛЬТАТОМ ПРОВЕДЕННОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. Тому проведення любих робіт можливе на підставі укладеного договору. Незаконним є вимагати від учасніків закупівлі виконання пунктів договору до його укладання. Для визначення ціни пропозиції, згідно діючих кошторисних норм, достатньо інформації викладеної в оголошенні до закупівлі. Тому вважаємо вимогу дискримінаційною, та вимагаємо видалити її з оголошення. Переможець, який буде визначений за результатами проведеної процедури закупівлі, звичайно буде проводити обстеження, щоб якісно провести роботи згідно вашого завдання на проектування після підписання договору на розробку ПКД. Завданням на проектування вимог до предмету закупівлі передбачено проведення попередніх робіт які включають: 1. збір вихідних даних необхідних для проектування (містобудівні умови та обмеження для проектування, інженерно-геодезичні вишукування зі складанням плану в масштабі 1:500, інженерно-геологічні вишукування) 2. Визначення технічного стану будівельних конструкцій та інженерних мереж їдальні. 3. Складання технічного звіту про стан будівельних конструкцій та інженерних мереж їдальні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, посилання на необхідність проведення попередніх робіт було обмуволено тим, що неможливо виконати роботи без обстеження об'єкту. Разом з цим, у Замовника відсутні праівники належної кваліфікації, які б могли встановити весь перелік проектних робіт, які потрібно виконати учасникам закупівлі. Саме тому, Замовник вважає доцільним необхідність обстеження об'єкту учасниками. Також, відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник, гарантує дотримання принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них під час обстеження (огляду) об'єкта. Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави вважати вищезазначену вимогу дискримінаційною та такою що потребує видалення.
Не відповідають на дзвінки.
Дата подання: 19 квітня 2021 10:11
Дата відповіді: 19 квітня 2021 10:34
Протягом цілого періоду уточнення намагалися зв'язатися із передставниками замовниками щодо погодження зустрічі, для проведення огляду місця реконструкції. Ніхто не бере слухавку. Виходить лише обрана організація провела огляд та отримала підписаний протокол для участі у закупівлі?
Відповідь: Повідомляємо номер телефону для з'єднання із представником замовника +380979361805 Юлія
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шедько 205 225,00
UAH з ПДВ
205 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Фірма Херсоноблагробуд" 394 029,50
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Херсонтехнопроект" 362 984,13
UAH з ПДВ
362 984,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 14:39
Кошторис ІВАНІВКА.pdf
28 квітня 2021 14:39
Листи та довідки.pdf
28 квітня 2021 14:22
Електронний підпис
28 квітня 2021 14:17
Сертифікати.pdf
28 квітня 2021 14:17
Паспорт.pdf
28 квітня 2021 14:17
Договір.pdf
28 квітня 2021 14:17
Витяги.pdf
28 квітня 2021 14:17
Аналог 2.pdf
28 квітня 2021 14:17
Аналог 1.pdf

Публічні документи

28 квітня 2021 11:42
Електронний підпис
28 квітня 2021 11:40
Іванівка_тендер (2).rar

Публічні документи

27 квітня 2021 14:51
Електронний підпис
27 квітня 2021 14:50
18 Експертиний звіт.pdf
27 квітня 2021 14:50
26 Акт обстеження.pdf
27 квітня 2021 14:50
1. Пропозиція.pdf
27 квітня 2021 14:50
12. Проект договору.pdf
27 квітня 2021 14:50
4.Статут підприємства.pdf
27 квітня 2021 14:50
14.Сертифікати.pdf
27 квітня 2021 14:50
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шедько

ПрАТ "Фірма Херсоноблагробуд"

Приватне підприємство "Херсонтехнопроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шедько
#2260208708
Відхилено 205 225,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 12:39
ПрАТ "Фірма Херсоноблагробуд"
#01352758
Відхилено 324 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 13:02
Приватне підприємство "Херсонтехнопроект"
#36944761
Переможець 362 984,13
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 13:18

Документи

30 квітня 2021 12:39
Електронний підпис

Документи

30 квітня 2021 13:02
Електронний підпис

Документи

30 квітня 2021 13:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Херсонтехнопроект"
#36944761
362 984,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2021 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 11:51
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 13:53
Договір укладений
11 травня 2021 13:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 червня 2021 09:54
130 477,97 UAH UA898201720344221021102021753
КУ ЦОЗОКФКС
UA063510050000026000644408700
ПП "Херсонтехнопроект"
Оплачений
04 жовтня 2021 12:14
232 506,16 UAH UA898201720344221021102021753
КУ ЦОЗОКФКС
UA063510050000026000644408700
ПП "Херсонтехнопроект"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 362 984,13
UAH