Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт(технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті «Реконструкція будівлі Відділу поліції № 3 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області за адресою вул. Генерала Чупринки, 65, м. Львів»)
Очікувана вартість
28 732,74 UAH
UA-2021-04-13-005483-a 98b2f3a2788b4bc8b2a19d47c4c37800
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окіс Маряна Володимирівна

+380322586783 ulmtzlv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Окіс Маряна Володимирівна
+380322586783
ulmtzlv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість робіт відповідають умовам договору та чинному законодавству до даного виду робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт(технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті «Реконструкція будівлі Відділу поліції № 3 Львівського районного управління поліції ГУНП у Львівській області за адресою вул. Генерала Чупринки, 65, м. Львів»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Генерала Чупринки,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно умов договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

13 квітня 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Питель Богдан Михайлович
#2899903292
Переможець 28 732,74
UAH
13 квітня 2021 15:39

Документи

13 квітня 2021 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2023 12:06
Додаткова угода _6 до договору 293.pdf зміни до договору
23 червня 2023 12:02
Електронний підпис укладений
24 лютого 2023 16:34
Додаткова угода _5 до договору 293.pdf зміни до договору
24 лютого 2023 16:33
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 16:12
додаткова угода _3 до договору 293.pdf зміни до договору
03 січня 2023 16:11
Електронний підпис укладений
01 грудня 2022 16:42
Додаткова угода _ 3 до договору 293.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 16:41
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:26
Додаткова угода 2 до Договору 293.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:26
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 17:56
Додаткова угода _1 до договору 293.pdf зміни до договору
12 травня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:43
підписаний контракт укладений
13 квітня 2021 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт відповідно до норм ст.651-652 ЦКУ та ст.188 ГКУ, враховуючи вимоги п.1, п.2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва обєкта архітектури, затвердженого постановою КМУ від 11.07.2007 №903 та умови п 1.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 293
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML