Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобільні шини
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2021-04-13-005441-c ● 50004e80a2284a7db1a749fe50e14ddf
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київтранспарксервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 35210739 |
Вебсайт: | http://parkservis.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10 |
Контактна особа: |
Ларіонова Ірина Вікторівна +380443832037 LIVI@KTPS.KIEV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 74 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
ДК 021:2015 34351100-3 Автомобільні шини, 34352100-0 Шини для вантажних автомобілів. Технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі наведено у Додатку 2 до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 шт.
Автомобільні шини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київська область, Київ, Копилівська, 67, корпус 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості Товару Покупцем здійснюється на умовах 100% післяплати, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару Покупцю на підставі отриманого рахунку-фактури Постачальника, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 16:39 |
Оголошення_шини_2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо технічної частини
Дата подання: 14 квітня 2021 11:06
Дата відповіді: 14 квітня 2021 16:14
Шановний Замовнику. Відповідно до Вашої тендерної документації, а саме ДОДАТОК 2 "Технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі", для Учасника є обов'язкова вимога, цитую "ОБОВ`ЯЗКОВО! Запропонована до постачання гума повинна бути в наявності у таблиці до наказу (або у змінах/додатках до закону) «Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.05.2006 № 488. В разі постачання гуми, що відсутня у таблиці до наказу (або у змінах/додатках до закону) «Експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.05.2006 № 488, учасник повинен надати копію затверджених середніх норм на запропоновану гуму використання на автомобілях FIAT DOBLO та МАЗ – 437041"
Дана вимога - є дискримінацією!!
Відповідність запропонованої шини можна підтвердити іншими документами - сертифікатом якості, декларацією відповідності тощо.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З метою дотримання норм чинного законодавства та відповідно до Законів України "Про автомобільний транспорт", "Про дорожній рух" для установлення експлуатаційних норм середнього ресурсу пневматичних шин, застосування яких забезпечує можливість виконання основних вимог до технічного стану колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі, а також можливості планування їх використання, замовник керується нормами Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488.
Норми призначено для застосування підприємствами й організаціями, які експлуатують, утримують: колісні транспортні засоби (КТЗ), спеціальні машини, виконані на колісних шасі, що пересуваються вулично-дорожньою мережею загального користування та в особливих умовах експлуатації. Перелік КТЗ, на які заплановане придбання автомобільних пневматичних шин, наведено в тендерній документації. Таблиця до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488 не обмежується однією торговою маркою виробника пневматичних шин. Предмет закупівлі (товар), вказаний Замовником, або еквівалент на сьогоднішній день виробляється та є в продажу, що не обмежує коло потенційних учасників.
Придбання товару, що не вказаний в таблиці до наказу (або у змінах/додатках до наказу), в подальшому для його використання буде нести додаткові витрати для Замовника.
У зв’язку із вищенаведеним вважаємо, що зазначені вимоги Замовника в тендерній документації не обмежують конкуренцію, не призводять до дискримінації учасників і повністю відповідають потребам Замовника.
Норми призначено для застосування підприємствами й організаціями, які експлуатують, утримують: колісні транспортні засоби (КТЗ), спеціальні машини, виконані на колісних шасі, що пересуваються вулично-дорожньою мережею загального користування та в особливих умовах експлуатації. Перелік КТЗ, на які заплановане придбання автомобільних пневматичних шин, наведено в тендерній документації. Таблиця до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488 не обмежується однією торговою маркою виробника пневматичних шин. Предмет закупівлі (товар), вказаний Замовником, або еквівалент на сьогоднішній день виробляється та є в продажу, що не обмежує коло потенційних учасників.
Придбання товару, що не вказаний в таблиці до наказу (або у змінах/додатках до наказу), в подальшому для його використання буде нести додаткові витрати для Замовника.
У зв’язку із вищенаведеним вважаємо, що зазначені вимоги Замовника в тендерній документації не обмежують конкуренцію, не призводять до дискримінації учасників і повністю відповідають потребам Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті #36489735 |
Переможець |
73 999,08
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 17:55
|
Договір ТОВ ЮТК додугода (1).pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 15:07
|
Договір ТОВ ЮТК.pdf | укладений |
07 травня 2021 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Постачальник не має можливості поставити частину шин за наведеною у договорі ціною |
Номер договору про закупівлю: | 07/05/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 08 червня 2021 |
Сума оплати за договором: |
35 678,88
UAH (в тому числі ПДВ 5 946,48 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Постачальник не має можливості поставити частину шин за наведеною у договорі ціною |