Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування
Очікувана вартість
614 250,00 UAH
UA-2021-04-13-005399-a b0dea95f51f6404dbe4a1673d58ffe29
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данчишак Марія Василівна

+380965195704 buhosstrilky@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43907901
Місцезнаходження: 82092, Україна , Львівська обл., Стрілки, село Стрілки Львівська область, вул. Вербицького, 2
Контактна особа: Данчишак Марія Василівна
+380965195704
buhosstrilky@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для застосування переговорної процедури закупівлі згідно предмету Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів) код національного класифікатора України ДК 021:2015:55510000-8 - “Єдиний закупівельний словник” (далі по тексту цього протоколу – переговорна процедура закупівлі), являється, застосування переговорної процедури закупівлі в порядку, передбаченому ст. 40 Закону України “Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – “Закон”). Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації - Закупівлю згідно предмету “Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів)” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 021:2015:55510000-8 - здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно з ч. 3 ст. 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагається від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі являється, те, що 23 лютого 2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-02-23-002875-c. Проте станом на 14 березня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 16 березня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-03-16-004393-b. Проте знову ж таки станом на 1 квітня року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів) код національного класифікатора України ДК 021:2015:55510000-8 - через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 24 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

13 квітня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів ОЗЗСО I-III ступенів ім. О. Вербицького с. Стрілки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 311 850,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів ОЗЗСО I-III ступенів ім. О. Вербицького с. Стрілки
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82092, Україна, Львівська область, село Стрілки, с. Стрілки вул. Вербицького, 10
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 бюджетного кодексу України в національній валюті-гривні шляхом поетапної оплати замовником наданих послуг протягом 10-ти робочих днів після підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом. Підставою для оплати послуг виконавця є розрахунок та акт виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Селецька С.М.
#2805406086
Переможець 311 850,00
UAH
13 квітня 2021 15:32

Документи

13 квітня 2021 15:32
Електронний підпис
13 квітня 2021 15:31
Повідомлення Лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2021 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Селецька С.М.
#2805406086
311 850,00
UAH
Документи

Документи

13 квітня 2021 15:32
Електронний підпис
13 квітня 2021 15:31
Повідомлення Лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:59
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:27
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 15:53
File.PDF укладений
26 квітня 2021 15:51

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів ОЗЗСО I-III ступенів ім. О. Вербицького с. Стрілки 1 послуга 311 850,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 травня 2021 10:23
462,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
19 травня 2021 10:23
9 030,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
11 червня 2021 09:46
34 986,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
11 червня 2021 09:46
1 470,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
20 жовтня 2021 10:02
47 145,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
20 жовтня 2021 10:02
1 050,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
08 листопада 2021 10:29
32 676,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
08 листопада 2021 10:29
819,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
07 грудня 2021 09:58
49 959,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
07 грудня 2021 09:58
1 806,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
22 грудня 2021 09:59
50 883,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений
22 грудня 2021 09:59
1 428,00 UAH UA288201720344230002000104177
Відділ ОКМС Стрілківської с.р.
UA163257960000026006500852882
ФОП Селецька С.М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшився обсяг споживчої потреби, в зв'язку з чим зменшено обсяг закупівлі, а саме заплановану кількість днів для харчування (дітоднів) з 14850 до 11034 та зменшено ціну договору на 80136,00 гривень ((пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 1.3. договору № 48 від 26 квітня 2021 року )
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.8 ч.5 та ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 11.1. договору № 47 від 26 квітня 2021 року продовжено дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі, а саме - до 31 березня 2022 року в обсязі 46326.00 гривні без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми Договору
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів ОЗЗСО I-III ступенів ім. О. Вербицького с. Стрілки 1 послуга 278 040,00
UAH