Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 03363772 |
Вебсайт: | https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31 |
Контактна особа: |
Світлана Куликова +380484175221 tender.ugha31@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2021 році, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України. Розмір забезпечення тендерної пропозиції : 3 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 30 000,00 грн (тридцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги, викладені у додатковому файлі до закупівлі під назвою "Щодо форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції"). Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання цінової пропозиції.Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону Про публічні закупівлі. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону Про публічні закупівлі. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 14:09 |
Перелік змін.doc | |
22 квітня 2021 14:09 |
Зі змінами ТД_дорога та тротуари вул. Українська.doc | |
22 квітня 2021 14:09 |
Перелік змін.pdf | |
13 квітня 2021 14:33 |
ТД_дорога та тротуари вул. Українська.doc | |
13 квітня 2021 14:33 |
Щодо форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції.doc | |
13 квітня 2021 14:33 |
Додаток 12 - проект договору.doc |
22 квітня 2021 14:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 квітня 2021 14:09 |
Перелік змін.doc
|
|||
22 квітня 2021 14:09 |
Зі змінами ТД_дорога та тротуари вул. Українська.doc
|
|||
22 квітня 2021 14:09 |
Перелік змін.pdf
|
|||
13 квітня 2021 14:33 |
ТД_дорога та тротуари вул. Українська.doc
|
|||
13 квітня 2021 14:33 |
Щодо форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції.doc
|
|||
13 квітня 2021 14:33 |
Додаток 12 - проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-28-000034 ● 4c00acb6ce2d47c1950e5893fd9c85a9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.05.2021 Одеса № 277
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Василя ФЕДОРЯКИ від 28.05.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 28.05.2021 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2 UA-2021-04-13-004603-a 13.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-31 16:38:57
Запит замовнику на пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2021 № 277 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-04-13-004603-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «СМУ-56» вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації, тоді як договір про надання послуг від 12.08.2020 № 12/08-20, що укладений між ТОВ «СМУ-56» та товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУДМОНТАЖ» та наданий у складі тендерної пропозиції, не містить інформації, що лабораторія залучається для проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів?
2) яким чином та на підставі яких документів вами визначено очікувану вартість предмета закупівлі? Надати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-02 10:46:30
Пояснення на запит
На надходження запиту від Держаудитслужби про надання пояснення в електроній системі закупівлі Замовник надає наступну інформацію:
1) Щодо запиту Південного офісу Держаудитслужби від 31.05.2021 за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Українська у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-04-13-004603-a) надаємо пояснення:
1) рішення щодо відповідності учасника ТОВ «СМУ-56» вимогам пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації прийнято на підставі договору про надання послуг від 12.08.2020 № 12/08-20, що укладений між ТОВ «СМУ-56» та товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУДМОНТАЖ» та наданий у складі тендерної пропозиції, в якому міститься інформація про послуги які будуть надаватися Виконавцем Замовнику, а саме:
1 - лабораторні випробування піску для будівельних робіт;
2. - лабораторні випробування щебня та гравію для будівельних робіт;
3. - лабораторні випробування бетону;
4. - лабораторні випробування розчинових сумішей будівельних;
5. - лабораторні випробування розчинів будівельних;
6. - лабораторні випробування грунтів.
7. - лабораторні випробування сумішей асфальто-бетонних дорожніх та асфальтобетонних дорожніх та аеродромних.
8. - лабораторні випробування сумішей асфальто-бетонних і асфальтобетонщебенево-мастикових.
Так як предмет закупівлі – дорога та тротуари, то потребується саме лабораторні випробування сумішей асфальто-бетонних дорожніх. Операційний та вхідний контроль являється складовою частиною лабораторних випробувань.
2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення
предмета закупівлі:
Замовник Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Українська у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Відкриті торги UA-2021-04-13-004603-a
Розмір бюджетного призначення 1000000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил та Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утриманню вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 (із змінами), ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та іншим встановленим нормативним актам діючого законодавства України та умовам цього Договору. Послуги надаються в межах м. Ізмаїла Ізмаїльського району Одеської області по вул. Українська та включають поточний ремонт дороги та тротуарів.
Обсяги послуги складають 900 м2.
Обґрунтування бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даної послуги, бюджетного запиту, та затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.03.2021 № 255 «Про затвердження переліку об'єктів поточного ремонту на 2021 рік (код бюджету 1216030)».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- за результатом обстежень об’єкту благоустрою, на підставі якого був складений дефектний акт (додається);
- згідно програми АВК;
- на підставі збірника «Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та конструкцій», що поставляється згідно договору № 1/005-Пз від 05.02.2021 Аналітичним центром «Будівництво-сучасні технології»;
- моніторингом ринку міста Ізмаїл.
За результатом вищезазначеного даний об’єкт був затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.03.2021 № 255 «Про затвердження переліку об'єктів поточного ремонту на 2021 рік (додається) (код бюджету 1216030)».
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2021-05-28-000034 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт - Поточний ремонт дороги та тротуарів по вул. Українська у м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області, а саме вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, повідомляємо, що договір № 396 від 18.05.2021 розірваний. В майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
2021-06-04 15:22:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2021-06-07 15:58:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМУ-56" |
994 767,56
UAH з ПДВ
|
979 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛАГРОШЛЯХБУД" |
998 748,20
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМУ-56" #42241692 |
Переможець |
979 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 15:08
|
ДУ №1 до дог № 396.pdf | укладений |
04 червня 2021 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 14:23
|
дог № 396 від 18.05.21.pdf | укладений |
18 травня 2021 14:22
|