Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з добровільного страхування орендованого майна
Очікувана вартість
13 023,51 UAH
UA-2021-04-13-002464-a 43681e86d166424cb56ba1518f2cebf0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Воробйова

+380567221232 buh.vesnjanka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький кіноцентр "Веснянка" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13422561
Вебсайт: http://vesnyanka.dp.ua/uk/o-kinotsentri.html
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 32
Контактна особа: Юлія Воробйова
+380567221232
buh.vesnjanka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 12:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 12:42
Очікувана вартість: 13 023,51 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Послуги з добровільного страхування орендованого майна по проспект Дмитра Яворницького,32 буд.Б; проспект Дмитра Яворницького,32 будА; вулиця Харківська, 3; проспект Слобожанський, 127 А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з добровільного страхування орендованого майна по проспект Дмитра Яворницького,32 буд.Б;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 32 буд.Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021  —  10 травня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
1 послуга
Послуги з добровільного страхування орендованого майна по проспект Дмитра Яворницького,32 буд.А;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 32 буд А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021  —  10 травня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
1 послуга
Послуги з добровільного страхування орендованого майна по вулиця Харківська, 3;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Харківська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021  —  10 травня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
1 послуга
Послуги з добровільного страхування орендованого майна по проспект Слобожанський, 127 А.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Слбожанський, 127 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021  —  10 травня 2022
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 12:43
ОГОЛОШЕННЯ страховка.doc
16 квітня 2021 12:17
Проект договору страхування.docx
19 квітня 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2021 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2021 12:43
ОГОЛОШЕННЯ страховка.doc
16 квітня 2021 12:17
ОГОЛОШЕННЯ страховка.doc
13 квітня 2021 12:33
ОГОЛОШЕННЯ страховка.doc
16 квітня 2021 12:17
Проект договору страхування.docx
13 квітня 2021 12:33
Проект договору страхування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до учасників
Дата подання: 19 квітня 2021 12:26
Дата відповіді: 19 квітня 2021 12:37
Доброго дня! В оголошенні міститься вимога щодо того, що Учасник повинен надати копію Ліцензії, видану Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, на здійснення страхової діяльності у формі цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів Дана вимога не відповідає предмету закупівлі з послуг з добровільного страхування орендованого майна. Прохання внести відповідні зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, зміни внесли

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "УНІКА" 7 040,00
UAH
7 040,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "УНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "УНІКА"
#20033533
Переможець 7 040,00
UAH
29 квітня 2021 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2021 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "УНІКА"
#20033533
7 040,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 12:31
ДОП№21.pdf укладений
14 травня 2021 12:29
ДОП№25.pdf укладений
14 травня 2021 12:29
ДОП№24.pdf укладений
14 травня 2021 12:29
ДОП№23.pdf укладений
14 травня 2021 12:29
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 13:56
слоб127А.pdf укладений
13 травня 2021 13:54
яворнБ.pdf укладений
13 травня 2021 13:54
яворнА.pdf укладений
13 травня 2021 13:54
Харківська3.pdf укладений
13 травня 2021 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2021 — 10 травня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: В зв’язку з відсутністю механізму коригування/зміни вже існуючої інформації зазначеної у Звіті, виникла невідповідність інформації у звіті і договорі