Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
10 108,80 UAH
UA-2021-04-13-002418-a ba1ddd2f09674028ab4030e11e850b3f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андрієнко

+380669543511 polog_sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000323
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20
Контактна особа: Валентина Андрієнко
+380669543511
polog_sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


якість повинна відповідати вимогам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

13 квітня 2021 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗЕЛЕНСЬКИЙ АЛЬБЕРТ ЄВГЕНІЙОВИЧ
#2430700710
Переможець 10 108,80
UAH
13 квітня 2021 12:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 12:50
договор20210915_0001.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML