Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання у тимчасове платне користування (оренду) та обслуговування кріогенних ємностей (сосудів) для зберігання рідкого медичного кисню – кріоциліндрів, обладнаних з’єднувально - запірною арматурою (шлангами (рукавами), перехідниками (штуцерами), іншими з’єднувальними пристроями, клапанами тощо) та відповідною документацією (паспортом, копіями реєстраційних та повірочних документів)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2021-04-13-001860-a 89c943c22ab144a3b5712b9dc58ce698
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тофан

+380567671975 tofan.panina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984607
Вебсайт: https://hospital2dnepr.itmed.org
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, буд. 53
Контактна особа: Наталія Тофан
+380567671975
tofan.panina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Послуги з надання у тимчасове платне користування (оренду) та обслуговування кріогенних ємностей (сосудів) для зберігання рідкого медичного кисню – кріоциліндрів, обладнаних з’єднувально - запірною арматурою (шлангами (рукавами), перехідниками (штуцерами), іншими з’єднувальними пристроями, клапанами тощо) та відповідною документацією (паспортом, копіями реєстраційних та повірочних документів)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Послуги з надання у тимчасове платне користування (оренду) та обслуговування кріогенних ємностей (сосудів) для зберігання рідкого медичного кисню – кріоциліндрів «TAYLOR -WHARTON» 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Сергія Нігояна,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2021  —  31 січня 2022
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Тендерна документація

13 квітня 2021 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІПІ ЕЙР ГАЗ"
#36858311
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 11:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 11:15
ДОП УГОДА 1 ДО ДОГ № ОК-04.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 12:18
ДОГОВІР оренди.pdf укладений
13 квітня 2021 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку реорганізацією КНП «МКЛ № 2» ДМР на підставі рішення Дніпровської міської ради від 26.05.2021 р. № 103/7 «Про реорганізацію КНП «МКЛ № 2» ДМР, КНП «МП № 1» ДМР, КНП «МП № 2» ДМР, КНП «МП № 6» ДМР, КНП «СП № 2» ДМР шляхом приєднання до КНП «КЛШМД » ДМР » зменшити обсяги закупівлі товару , Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 33 750 грн. 00 коп. (Тридцять три тисячі сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) та викласти п. п. 2.4. п. 2 «Плата за надання послуг та порядок розрахунків» у такій редакції: «п. п.2.4. Загальна вартість цього Договору з урахуванням розміру щомісячної плати та терміну дії договору 3 (три) місяці складає 11 250 грн.00 коп. (Одинадцять тисяч двісті п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: ОК-04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 11 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 875,00 UAH)