Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі 1 категорії згідно коду ДК 021:2015-03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція (03142500-3 – Яйця)
Очікувана вартість
90 720,00 UAH
UA-2021-04-12-006130-b 05c2e6616b944a3a8443ea228e1037f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключник Ірина

(0362) 63-79-41 klirchikk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, будинок 25-А
Контактна особа: Ключник Ірина
(0362) 63-79-41
klirchikk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 14:38
Очікувана вартість: 90 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 453,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30240 штуки
Яйця курячі 1 категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Миколи Карнаухова, 25 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2021 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 16:13
оголошення з додатками +проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛУК'ЯНИК ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 86 184,00
UAH з ПДВ
84 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павлюк Галина Олексіївна 90 720,00
UAH з ПДВ
84 914,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" 89 208,00
UAH з ПДВ
89 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2021 19:25
Електронний підпис
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_011.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_010.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_009.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_008.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_007.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_006.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_005.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_004.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_003.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_002.jpg
20 квітня 2021 19:20
2021-04-20_001.jpg
20 квітня 2021 19:20
S021000001_2103201436000.pdf
20 квітня 2021 19:20
S021000001_2103261214001.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 23:15
Електронний підпис
20 квітня 2021 23:14
Установчі документи.pdf
20 квітня 2021 23:14
Декларація Виробника.pdf
20 квітня 2021 23:14
Додаток 5.pdf
20 квітня 2021 23:14
Додаток 4.pdf
20 квітня 2021 23:14
Додаток 3.pdf
20 квітня 2021 23:14
Додаток 2.pdf
20 квітня 2021 23:14
Додаток 1 ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛУК'ЯНИК ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Павлюк Галина Олексіївна

ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ОКСАНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛУК'ЯНИК ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2285304849
Переможець 84 500,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 17:56

Документи

22 квітня 2021 17:56
Електронний підпис
22 квітня 2021 17:54
Протокол 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛУК'ЯНИК ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2285304849
84 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2021 17:56
Електронний підпис
22 квітня 2021 17:54
Протокол 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2021 11:28
ДУ2 до 212.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 16:47
ДУ 1 до 212.pdf зміни до договору
05 липня 2021 16:45
ДУ 1 до 212.pdf зміни до договору
05 липня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 15:23
договір 212.pdf укладений
28 квітня 2021 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись н. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 10.1., 10.2 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару - хека свіж'оморозісепого та оселедця свіж'о.моролсеиого , не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару иа ринку, га без збільшення загальної вартості Договору, відкоригувавши їх кількість. Сторони домовились зменшити суму договору на 23,28 грн.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 10.1., 10.2. Договору №212 від 28.04.2021 року Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 1,40 грн. (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 10.1., 10.2. Договору №212 від 28.04.2021 року Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків, зменшивши загальну вартість договору на 1,12 грн.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 84 497,48
UAH