Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" - Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Реконструкція ПЛ-10 кВ Л-71 та ПЛ 0,38 кВ від КТП-107, розвантажувальної КТП-1н в с. Юровщина Полонського району Хмельницької області" (Інвестиційна програма на 2021 рік – п. І.1.26)
Очікувана вартість
1 842 459,00 UAH
UA-2021-04-12-005089-a 107b46d36d214ece9e41dd2df53f935a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Стасюк

+30382787872 zakupky@hoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22767506
Вебсайт: http://hoe.com.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Храновського, 11а
Контактна особа: Руслан Стасюк
+30382787872
zakupky@hoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 12:00
Очікувана вартість: 1 842 459,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" - Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Реконструкція ПЛ-10 кВ Л-71 та ПЛ 0,38 кВ від КТП-107, розвантажувальної КТП-1н в с. Юровщина Полонського району Хмельницької області" (Інвестиційна програма на 2021 рік – п. І.1.26)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВЕКТОР - А " 1 840 186,56
UAH з ПДВ
1 840 186,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2021 08:40
Електронний підпис
20 квітня 2021 08:39
26. Юровщина.imd
20 квітня 2021 08:39
19. Свідоцтво ПДВ.pdf
20 квітня 2021 08:39
16. Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 квітня 2021 08:39
4.2 Довідка статистики.pdf
20 квітня 2021 08:39
1. Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2021 08:39
14. Ліцензія ПП Вектор-А.pdf
20 квітня 2021 08:39
21. Статут підприємства.pdf
20 квітня 2021 08:39
25. Договірна ціна.pdf
20 квітня 2021 08:39
3.4 Дипломи працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВЕКТОР - А "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВЕКТОР - А "
#32995105
Переможець 1 840 186,56
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 14:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВЕКТОР - А "
#32995105
1 840 186,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 11:36
22. Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
27 січня 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 14:39
19. Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 14:17
15. Договір від 12.05.2021р..PDF укладений
12 травня 2021 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відтермінувати виконання грошових зобов'язань Замовника перед Підрядником згідно умов Договору до затвердження фінансового плану АТ "Хмельницькобленерго" на 2021 рік, а саме: - строків здійснення попередньої оплати (авансування) робіт; - строків здійснення остаточного розрахунку за виконані роботи. 2. Замовник зобов'язується виконати грошові зобов'язання, передбачені Договором, в строк, що не перевищує строку здійснення авансування / остаточної оплати за виконані роботи згідно умов Договору з моменту затвердження фінансового плану АТ "Хмельницькобленерго" на 2021 рік. 3. Підрядник зобов'язується виконати свої зобов'язання, щодо виконання робіт, передбачених Договором, в строк, що не перевищує строків (термінів) встановлених умовами Договору з моменту затвердження фінансового плану АТ "Хмельницькобленерго" на 2021 рік та виконання грошових зобов'язань Замовника. 4. Дана додаткова угода підписана Сторонами у двох автентичних примірниках – по одному для кожної Сторони. 5. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та поширюється на відносини, що виникли з моменту укладення Договору.
Номер договору про закупівлю: СЗ-147
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 840 186,56
UAH (в тому числі ПДВ 306 697,76 UAH)