Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504 |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743019 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 56 314 615,96 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 281 573,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 14:27 |
Додаток №1.doc | |
12 квітня 2021 14:27 |
Додаток №2.doc | |
12 квітня 2021 14:27 |
Додаток №3.doc | |
12 квітня 2021 14:27 |
Додаток №4.doc | |
12 квітня 2021 14:27 |
Додаток №5.doc | |
12 квітня 2021 14:27 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-09-000005 ● 2b4e9e3fef6d427a8c0dd477e0061223
- Статус: завершено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2021 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.08.2021
№ 493
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 09.08.2021 № 493
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-04-12-002439-c 12.04.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 09:07:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт трубопроводів опалення на об'єктах Комунального підприємства "Теплоенерго" Дніпровської міської ради (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-12-002439-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Додаткову угоду від 29.06.2021 №3 до Договору від 17.05.2021 №21/100-т. В зв’язку із цим, просимо надати інформацію про Додаткові угоди №1 та №2 до Договору від 17.05.2021 №21/100-т та причини їх неоприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 17:18:47
Відповідь на запит про надання інформації про додаткові угоди №1, №2, №3 до Договору від 17.05.2021 № 21/100-т.
Замовником Комунальним підприємством "Теплоенерго" Дніпровської міської ради (далі – КП "Теплоенерго" розглянуто запит Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі послуг ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт трубопроводів опалення на об'єктах Комунального підприємства "Теплоенерго" Дніпровської міської ради (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-002439-c) та повідомляється наступне.
Відповідно до листа Мінекономіки № 3304-04/69987-06 від 24.11.2020 згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Статтею 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону.
Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Також слід зазначити, що частиною 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Як вбачається, зазначені підстави передбачають лише випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону, та не передбачає випадків для внесення змін до умов договору, що не є істотними по своїй суті. Функціоналом авторизованого майданчика передбачені поля для заповнення інформації у відповідності до вимог Закону та встановлені випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною 5 статті 36 Закону.
Замовником було укладено додаткову угоду № 1 від 19.05.2021 до договору №21/100-т від 17.05.2021, якою було уточнено розрахункові рахунки для бюджетного призначення та додаткову угоду № 2 від 25.05.2021 до договору №21/100-т від 17.05.2021, якою було відкореговано перелік додатків до договору, а саме упорядковано додатки:
Додаток № 1 «Договірна ціна».
Додаток № 2 «Кошторисна документація».
Додаток № 3 «Дефектний акт»
Додаток № 4 «Специфікація до договору (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно – монтажні роботи)».
Вище наведені зміни не є істотними мовами договору.
Зважаючи на те, що при заповненні зазначеної форми обов’язковим є вибір підстав зміни договору відповідно до частини 5 статті 41 Закону, а в свою чергу додаткові угоди до договору не передбачають зміни істотних умов договору та не підпадають під жодну з вищенаведених підстав (зміна розрахункових рахунків), оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору на веб-порталі Уповноваженого органу є неможливим. На цій підставі замовник не оприлюднив вищезазначені зміни, оскільки, в розумінні Закону вони не є істотними.
Разом із тим, слід звернути Вашу увагу, що статтею 19 Конституції України передбачено, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
56 312 396,74
UAH з ПДВ
|
55 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
56 313 527,88
UAH з ПДВ
|
56 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
55 940 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 10:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 11:25
|
Ду4.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 13:40
|
ду3.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 13:37
|
Додатки ду3.pdf | зміни до договору |
01 липня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 16:02
|
Додатки.part2.rar | укладений |
17 травня 2021 16:01
|
Додатки.part1.rar | укладений |
17 травня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 15:18
|
Додатки.part2.rar | укладений |
17 травня 2021 15:17
|
Додатки.part1.rar | укладений |
17 травня 2021 15:17
|
21 100-т.pdf | укладений |
17 травня 2021 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити суму договору на 2 455 413,42 грн. Договорна ціна складає 53 484 586,58 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 21/100-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 4 841 609,49 грн. Договірна ціна складає 48 642 977,09 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 21/100-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |