Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання пробірок з пластмаси (вакутейнери), різні
Очікувана вартість
28 300,00 UAH
UA-2021-04-12-002320-c a965218b9bca41e6b603eb0f1d03eb89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Грічко

+380982037666 ngrichko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №21" Харківськоїй міської ради
Код ЄДРПОУ: 34017661
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, Харків, 61037, Харківська область, вул.Плеханівська 126
Контактна особа: Наталія Грічко
+380982037666
ngrichko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


закупівля без використання електронної системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 набір
Пробірка вакум.Vacurate 13*75 ст з КЗ EDTA( для 4мл крові з фіолетовою кришкою) №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Плеханівська,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
20 упаковка
Пробірка з гель- активатором згортання , 5 мл, св-кор пробка №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Плеханівська,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

12 квітня 2021 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа- підприємець Роднянська Тетяна Федорівна
#2018517242
Переможець 28 300,00
UAH
12 квітня 2021 14:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 14:26
Договір 166.pdf укладений
12 квітня 2021 14:25