Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термоконтейнер з термоелементами (Сумка - холодильник переносна СХП – 01), (код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ( код НК 024:2019: 12500 – Медична сумка))
Очікувана вартість
2 842,00 UAH
UA-2021-04-12-001513-a 67d8e0b1becf4ddbb5e989bd7d09e4e6
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бзовик Людмила Іванівна

+380979491046 bzov31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Територіальне медичне об'єднання МВС України по Чернівецькій області"
Код ЄДРПОУ: 08734606
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул Героїв Майдану 228
Контактна особа: Бзовик Людмила Іванівна
+380979491046
bzov31@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Закупівля здійснюється згідно Закону України від 17.03.2020 № 530 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19), Постанови КМУ від 20.03.2020 №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2) на території України» (із змінами) Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі зазаначена в об'єкті плану UA-P-2021-04-09-007440-a. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника, з якою замовник уклав договір про закупівлю відсутня, оскільки договір заключений з фізичною особою – підприємцем, а саме ФОП Чебан Руслан Іванович , який не відповідає визначенню кінцевого бенефіціарного власника ( контролера).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Термоконтейнер з термоелементами (Сумка - холодильник переносна СХП – 01 на 11 л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану,228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 12500 — Медична сумка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий Товар за цим Договором здійснюється Покупцем у безготівковій формі на загальну суму вартості Товару, протягом 10 робочих днів з дня отримання Товару Продавцем, а у разі відсутності цільових бюджетних коштів - не пізніше 5-тиденного терміну з моменту їх надходження на рахунок Покупця Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 квітня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чебан Руслан Іванович
#2652622338
Переможець 2 842,00
UAH
12 квітня 2021 10:39

Документи

12 квітня 2021 10:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 16:41
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 13:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 12:23
Договір 61.pdf укладений
12 квітня 2021 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додатку №1 до Договору "Специфікація" без зміни кількості і суми договору
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 842,00
UAH