Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
190 599,20 UAH
UA-2021-04-12-000881-b 6f75aaebf26140198b36eead69af2a48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новицька Олена Анатоліївна

380989278535 bondarishkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "БОНДАРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ" ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 06670598
Місцезнаходження: 11152, Україна , Житомирська обл., с. Бондарі, Овруцький район, Шкільна,10
Контактна особа: Новицька Олена Анатоліївна
380989278535
bondarishkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 01:00
Початок аукціону: 22 квітня 2021 11:58
Очікувана вартість: 190 599,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 952,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Підрядник гарантує якість закінчених робіт, досягнення показників, визначених у проектній документації та можливість їх експлуатації протягом гарантійного терміну, який становить 10 років з моменту прийняття робіт (в експлуатацію).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт тепломережі (підвальне приміщення)ОЗО «Бондарівський ЗЗСО I-III ступенів» по вул.Шкільна.10 с.Бондарі,Овруцький район,Житомирська область ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11152, Україна, Житомирська область, Овруцький р-н Бондарі, Шкільна,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за повністю завершені роботи протягом 10 (десяти ) банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 10:20
Оголошення капітальний ремонт тепломережі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НБП" 185 000,00
UAH з ПДВ
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 190 000,00
UAH з ПДВ
170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2021 11:35
Електронний підпис
20 квітня 2021 11:34
Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2021 11:34
Транспорт.pdf
20 квітня 2021 11:34
Технічне завдання.pdf
20 квітня 2021 11:34
Статут.pdf
20 квітня 2021 11:34
ПВР.pdf
20 квітня 2021 11:34
Наказ.JPG
20 квітня 2021 11:34
Лицензия1.pdf
20 квітня 2021 11:34
Лист-згода з договором.pdf
20 квітня 2021 11:34
Єдиний податок.pdf
20 квітня 2021 11:34
Дозвіл.pdf
20 квітня 2021 11:34
Договір з додатками.pdf
20 квітня 2021 11:34
Довідка МТБ.pdf
20 квітня 2021 11:34
Відгук Черняхів.pdf
20 квітня 2021 11:34
Витяг.pdf
20 квітня 2021 11:34
Виписка.pdf
20 квітня 2021 11:34
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 00:49
Електронний підпис
19 квітня 2021 23:17
Електронний підпис
19 квітня 2021 23:13
Смета.pdf.p7s
19 квітня 2021 23:13
Пропозиція .pdf.p7s
19 квітня 2021 23:13
Лист.pdf.p7s
19 квітня 2021 23:13
Довідка про підпис.pdf.p7s
19 квітня 2021 23:13
Довідка.pdf.p7s
19 квітня 2021 23:13
АКТ Обст. Бондари.pdf.p7s
19 квітня 2021 23:13
Лист про ліцензування.pdf
19 квітня 2021 23:13
Лист.pdf
19 квітня 2021 23:13
АКТ Обст. Бондари.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НБП"

ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НБП"
#41058764
Переможець 169 999,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2021 14:39

Документи

28 квітня 2021 14:39
ПРОТОКОЛ УО 10 ..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2021 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НБП"
#41058764
169 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 квітня 2021 14:39
ПРОТОКОЛ УО 10 ..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 13:07
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 10:12
дод уг.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 14:55
дод угода.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 17:08
дод уг 1.pdf зміни до договору
19 липня 2021 17:07
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 15:05
договір 23.pdf укладений
13 травня 2021 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини,а саме внесення змін до проектно кошторисної документації).
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.3, п.3.3,п.3,5 Договору№23 від 12 травня 2021 року та ч. 5. ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в процесі виконання робіт по об᾿єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт тепломережі (підвальне приміщення)ОЗО «Бондарівський ЗЗСО I-III ступенів» по вул.Шкільна.10 с.Бондарі,Овруцький район,Житомирська область ( за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) виникла необхідністьу додаткових роботах та у зміні проектно-кошторисної документації в зв᾽язку із зменшенням об᾿ємів робіт та вартісних показників,з метою покращення предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне публікування додаткової угоди №2 від 16.08.201 року в звязку допущенням технічної помилки при вибранні типу причин додавання змін до договору(було вибрано покращення якості предмета закупівлі ,а потрібно було вибрати зміна ціни за одиницю).
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 20 серпня 2021
Сума оплати за договором: 164 623,66
UAH