Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44310000-6 Вироби з дроту Канати та троси сталеві
Очікувана вартість
216 172,60 UAH
UA-2021-04-09-008035-a ● 96f0dc99fe9f4b2bb27c5250094ca67f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра 380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2021 14:22 |
Очікувана вартість: | 216 172,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 161,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5188 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 м
Канат 12,0-Г-В-Л-Н-Р-1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
150 м
Канат d12мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
200 м
Канат d14мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
200 м
Канат d15мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
174 м
Трос вантовий ТК-8,4 (8,4-Г-В-С-Н-Р 1770)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
0.12 т.
Трос грозозахисний ТК-11 (11,0-Г-В-Ж-Н-1470)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
2.235 т.
Трос грозозахисний ТК-12 (12,0-Г-В-Ж-Н-1470)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2021
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | аванс не більше 20% від загальної вартості товару протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Iнша подія | подальша оплата здійснюється за умови прийняття Одержувачем товару на всю суму авансового платежу протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та за наданим Постачальником рахунком (після підписання Одержувачем видаткової накладної ). Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2021 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2021 15:37 |
Зміни до ТД трос сталевий (перелік).pdf | |
20 квітня 2021 15:37 |
227650_ТД трос сталевий із зміни.doc | |
20 квітня 2021 15:37 |
Титул_227650_ТД трос сталевий із зміни.pdf |
20 квітня 2021 15:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2021 15:37 |
Зміни до ТД трос сталевий (перелік).pdf
|
|||
20 квітня 2021 15:37 |
227650_ТД трос сталевий із зміни.doc
|
|||
20 квітня 2021 15:37 |
Титул_227650_ТД трос сталевий із зміни.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно основних умов договору
Дата подання: 15 квітня 2021 08:08
Дата відповіді: 20 квітня 2021 07:51
Добрий день! Просимо Вас погодити основні умови договору в такій редакції:3.6. Датою оплати вважається дата списання коштів з рахунку ПОКУПЦЯ на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА. 4.7. Одержання повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА про неприбуття його представника, відсутність відповіді на повідомлення ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) протягом наступного робочого дня після отримання повідомлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, неприбуття представника ПОСТАЧАЛЬНИКА впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання повідомлення ПОКУПЦЯ, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, відсутність повноважень у представника ПОСТАЧАЛЬНИКА або недосягнення згоди Сторін щодо невідповідності товару встановленим вимогам Договору Покупець вправі скласти документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).4.8. Документ про недоліки надається/направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ).5.1.1.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.4 цього Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення.5.1.3.2. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.4 цього Договору;6.1. Постачальник гарантує якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.6.3. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання повідомлення ПОКУПЦЯ, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, Покупець вправі скласти такий документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).6.4. Документ про недоліки надається/направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у визначеному для такої товару порядку, зокрема провести заміну неякісного товару на товар належної якості (якості, визначеної Договором) протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ) та відшкодовує ПОКУПЦЮ збитки.7.2. За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості товару ПОСТАЧАЛЬНИК повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісної Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.7. Виключити.7.8. Виключити.12.3. Кожна зі сторін має право розірвати Договір в односторонньому порядку, надіславши іншій стороні повідомлення про розірвання і пояснивши його причини, якщо така сторона порушила Договір.12.4. Сторони домовились, що надсилання повідомлення про розірвання Договору в односторонньому порядку здійснюється в письмовій формі. Сторона, на адресу якої відправлено повідомлення про розірвання Договору вважається повідомленою про розірвання Договору, а Договір вважаться розірваним після спливу 10 денного строку з дати направлення письмового повідомлення. Ризики неотримання листа, направленого на адресу відповідної сторони, зазначену в договорі, несе сторона, на адресу якої направлено лист.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатом розгляду пропозиції потенційного учасника внести зміни до окремих положень проекту договору в процедурі закупівлі 44310000-6 Вироби з дроту Канати та троси сталеві, повідомляємо наступне.
1. Умовами проекту договору визначено обов’язок Постачальника надати Покупцю належно оформлений рахунок (п.п. 3.4. та 3.5.). Отже, внесення змін до п. 3.6. проекту договору не підлягає задоволенню.
2. До п.п. 4.7. та 4.8. проекту договору Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3. Внесення змін до п. 5.1.1.3. не підлягає задоволенню, оскільки між замовленням товару та фактичним його виготовленням може бути значний проміжок часу, протягом якого Покупець втратить інтерес до такого Товару.
4. Внесення змін до п. 5.1.3.2. не підлягає задоволенню, оскільки можливість Постачальником розірвати договір в односторонньому порядку суперечить інтересам компанії.
5. Внесення змін до п. 6.1. проекту договору не доцільне, оскільки вимоги до гарантійних строків визначені в пункті 2 розділу І Додатку 3 до ТД.
6. До п.п. 6.3. та 6.4. проекту договору Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
7. Запропоновані зміни до п. 7.2. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки передбачають збільшення відповідальності НЕК «Укренерго» за несвоєчасну оплату, що суперечить інтересам компанії.
8. Запропоновані зміни до п. 7.4. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки відповідальність Постачальника, передбачена пунктом 7.4. проекту договору, визначена згідно ст. 231 ГК України.
9. Виключення п.п. 7.7. та 7.8. (податкового застереження) не підлягають задоволенню, оскільки суперечить інтересам компанії.
10. Внесення змін до п.п. 12.3. та 12.4. не підлягають задоволенню, оскільки можливість Постачальником розірвати договір в односторонньому порядку суперечить інтересам компанії.
1. Умовами проекту договору визначено обов’язок Постачальника надати Покупцю належно оформлений рахунок (п.п. 3.4. та 3.5.). Отже, внесення змін до п. 3.6. проекту договору не підлягає задоволенню.
2. До п.п. 4.7. та 4.8. проекту договору Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3. Внесення змін до п. 5.1.1.3. не підлягає задоволенню, оскільки між замовленням товару та фактичним його виготовленням може бути значний проміжок часу, протягом якого Покупець втратить інтерес до такого Товару.
4. Внесення змін до п. 5.1.3.2. не підлягає задоволенню, оскільки можливість Постачальником розірвати договір в односторонньому порядку суперечить інтересам компанії.
5. Внесення змін до п. 6.1. проекту договору не доцільне, оскільки вимоги до гарантійних строків визначені в пункті 2 розділу І Додатку 3 до ТД.
6. До п.п. 6.3. та 6.4. проекту договору Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
7. Запропоновані зміни до п. 7.2. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки передбачають збільшення відповідальності НЕК «Укренерго» за несвоєчасну оплату, що суперечить інтересам компанії.
8. Запропоновані зміни до п. 7.4. проекту договору не підлягають задоволенню, оскільки відповідальність Постачальника, передбачена пунктом 7.4. проекту договору, визначена згідно ст. 231 ГК України.
9. Виключення п.п. 7.7. та 7.8. (податкового застереження) не підлягають задоволенню, оскільки суперечить інтересам компанії.
10. Внесення змін до п.п. 12.3. та 12.4. не підлягають задоволенню, оскільки можливість Постачальником розірвати договір в односторонньому порядку суперечить інтересам компанії.
Погодження технічних умов
Дата подання: 15 квітня 2021 10:36
Дата відповіді: 20 квітня 2021 07:52
Просимо погодити канат з такими технічними показниками: Канат 12,0-Г-В-Л-Н-Р-1770 згідно ГОСТ 3077-80 або ДСТУ EN 12385-4 6x19S-FC, конструкція та тип: ЛК-Р 6х19(1+6+6/6)+1о.с., осердя: поліпропілен, мащення по типу А2
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатом розгляду Вашого запитання Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Погодження технічних характеристик
Дата подання: 15 квітня 2021 10:41
Дата відповіді: 20 квітня 2021 07:55
Просимо погодити канат з такими технічними показниками: Трос вантовий ТК-8,4 (8,4-Г-В-С-Н-Р 1770) згідно ГОСТ 3067-80 або ДСТУ EN 12385-4 6x19M-WSC. Технічні характеристики: Грузового призначення, марки В, з оцинкованої проволки , правого хрестового звивання, не розкручуваний, рихтований, нормальної точності діаметром 8,4 мм) осердя: металеве, мащення по типу S(А) - не мащений
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатом розгляду Вашого запитання Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Погодження технічних умов
Дата подання: 15 квітня 2021 11:24
Дата відповіді: 20 квітня 2021 07:53
Стандарт: ГОСТ 2688-80 або ДСТУ EN 12385-4 6x19W-FC
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатом розгляду Вашого запитання Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Погодження технічних умов
Дата подання: 15 квітня 2021 11:24
Дата відповіді: 20 квітня 2021 07:53
Стандарт: ГОСТ 2688-80 або ДСТУ EN 12385-4 6x19W-FC
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатом розгляду Вашого запитання Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Погодження технічних умов
Дата подання: 15 квітня 2021 11:24
Дата відповіді: 20 квітня 2021 07:54
Стандарт: ГОСТ 2688-80 або ДСТУ EN 12385-4 6x19W-FC
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатом розгляду Вашого запитання Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
208 369,00
UAH
|
208 369,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім "Квінта" |
214 969,50
UAH
|
214 969,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
208 369,00
UAH
|
11 травня 2021 18:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 18:08
|
ДУ_227650 Трос сталевий (1).pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 15:31
|
Договір 227650 Трос сталевий.pdf | укладений |
27 травня 2021 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 01-227650-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |