Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи
Очікувана вартість
71 000,00 UAH
UA-2021-04-09-007727-a 29f2ae1cc09442bcaef822b5b933411d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Жовківська лікарня" Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, вулиця Львівська, будинок 78
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 71 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
700 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15614200-7 — Рис шліфований
150 кілограми
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
150 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
300 кілограми
Крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
550 кілограми
Вівсяна крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 16:40
Проект договору.doc
09 квітня 2021 16:40
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма "ЮРГ Галичина" 70 494,00
UAH з ПДВ
70 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 21:45
Електронний підпис
15 квітня 2021 21:44
ячка_березень_2021.pdf
15 квітня 2021 21:44
Цінова крупи.pdf
15 квітня 2021 21:44
Техпаспорти.pdf
15 квітня 2021 21:44
Технічні.pdf
15 квітня 2021 21:44
серт_ЮРГ_галичина_22000.PDF
15 квітня 2021 21:44
серт_ЮРГ_галичина_14001.PDF
15 квітня 2021 21:44
серт_ЮРГ_галичина_9001.PDF
15 квітня 2021 21:44
рис_березень_2021.pdf
15 квітня 2021 21:44
пшеничка_березень_2021.pdf
15 квітня 2021 21:44
Проєкт договору.pdf
15 квітня 2021 21:44
перловка_березень_2021.pdf
15 квітня 2021 21:44
Медичні огляди 2021.pdf
15 квітня 2021 21:44
Згода на обробку даних.pdf
15 квітня 2021 21:44
Довідка про авто.pdf
15 квітня 2021 21:44
Детальний опис.pdf
15 квітня 2021 21:44
Декларація крупи.pdf
15 квітня 2021 21:44
гречка_березень_2021.pdf
15 квітня 2021 21:44
вівсянка_березень_2021.pdf
15 квітня 2021 21:44
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма "ЮРГ Галичина"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма "ЮРГ Галичина"
#32262779
Переможець 70 494,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 11:38

Документи

20 квітня 2021 11:38
Електронний підпис
20 квітня 2021 11:34
Протокол №53.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма "ЮРГ Галичина"
#32262779
70 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2021 11:38
Електронний підпис
20 квітня 2021 11:34
Протокол №53.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 15:52
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 15:49
Додаткова угода №4-189.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 15:49
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 16:13
Додаткова угода №3-189.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 16:12
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 18:30
Додаткова угода №2-189.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 18:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 18:24
Додаткова угода №1-189.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 18:22
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 17:36
Договір №189.PDF укладений
26 квітня 2021 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 7447,56 грн з ПДВ. Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти новій редакції. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 63 046,44 грн. (шісдесят три тисячі сорок шість гривень 44 копійок) у тому числі ПДВ 10 507 грн. 74 коп. (десять тисяч п’ятсот сім гривень 74 копійок).».
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 189 від 22.04.2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2022 рік, а саме - до 31 березня 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №189 від 22.04.2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2022 рік, а саме - до 31 березня 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 12608,54 грн. (дванадцять тисяч шітсот вісім гривень, 54 коп.) з ПДВ. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди зменшити обсяги Додаткової угоди № 3 від 16.02.2022 року до Договору №189 від 22.04.2021 року на 12 608,54 грн. (Дванадцять тисяч шітсот вісім гривень, 54 коп.) з ПДВ. Пункт 2 Додаткової угоди № 3 від 16.02.2022 року до Договору №189 від 22.04.2021 року викласти у наступній: «2. Вартість цієї Додаткової угоди складає 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок) з ПДВ. Специфікацію до Додаткової угоди № 3 від 16.02.2022 року до Договору №189 від 22.04.2021 року викласти у наступній редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 63 046,44
UAH (в тому числі ПДВ 10 507,74 UAH)