Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги реставрації картриджів (Код за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
15 980,00 UAH
UA-2021-04-09-005872-a bcb8a1f386384c55bbe2c9e91e23f553
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вікторівна Юрченко

+380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Вебсайт: http://udpu.org.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2
Контактна особа: Олена Вікторівна Юрченко
+380474440889
eyurchenko.0503@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Згідно калькуляції до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Реставрація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 штуки
Реставрація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 штуки
Реставрація картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок з Виконавцем за надані послуги проводиться протягом 7 (семи) робочих днів після двостороннього підписання Сторонами акту прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 квітня 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛАМПІКА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3406309095
Переможець 15 980,00
UAH
09 квітня 2021 14:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 11:26
Дод1Дог102.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:21
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 14:32
Дод102.pdf укладений
09 квітня 2021 14:30
Дог102.pdf укладений
09 квітня 2021 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Послуг, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: № 102
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML