Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Будівництво дошкільного навчального закладу 120 місць по вул. Пушкіна в смт. Голованівськ Кіровоградської області. Коригування"
Очікувана вартість
8 608 000,00 UAH
UA-2021-04-09-005847-a ● 9e4991f2cdc84a5e87fe853ca5706e5f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 43876025 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29 |
Контактна особа: |
Євгеній Богушевич +380994574461 dkbid@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2021 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 8 608 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 041,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43039 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта.
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 43 039,00 грн. (сорок три тисячі тридцять дев’ять гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Розгорнути
Згорнути
Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями.
Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою).
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником.
Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені).
Валюта гарантій: гривня.
В тексті гарантії повинно бути зазначено:
- конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата);
- конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником;
- гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара.
Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 43 039,00 грн. (сорок три тисячі тридцять дев’ять гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону).
Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво дошкільного навчального закладу 120 місць по вул. Пушкіна в смт. Голованівськ Кіровоградської області. Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, смт. Голованівськ, вул. Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
менше 129 днів:: | 15% |
від 130 до 159 днів: | 5% |
більше 160 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу до 30 днів:: | 15% |
відтермінування платежу до 15 днів:: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 днів):: | 0% |
26 квітня 2021 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2021 14:27 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ на 1 рік.doc | |
26 квітня 2021 14:27 |
ІІІ Перелік змін Голованівськ 120 місць.PDF | |
26 квітня 2021 14:27 |
ІІІ Тенд докум Голованівськ 120 місць.doc |
26 квітня 2021 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 квітня 2021 14:27 |
ПРОЄКТ НОВ ДОГ ВТ на 1 рік.doc
|
||||||
26 квітня 2021 14:27 |
ІІІ Перелік змін Голованівськ 120 місць.PDF
|
||||||
26 квітня 2021 14:27 |
ІІІ Тенд докум Голованівськ 120 місць.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект
Дата подання: 27 квітня 2021 14:03
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:58
Доброго дня!
Згідно вимог ТД, зокрема, передбачено:
"Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого ПРОЕКТОМ";
"Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. "
Проєкт договору говорить, зокрема, про наступне:
"3.3. Якщо будь-які втрати чи пошкодження робіт виникнуть внаслідок ризику Підрядника, він упродовж узгоджених із Замовником термінів усуває їх за свій рахунок і забезпечує відповідність робіт умовам проекту."
".3. Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів, виробів, конструкцій, устаткування проектним рішенням, вимогам будівельних норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам"
"4.4. У разі виявлення порушень проектних рішень, будівельних норм і правил, інших нормативних документів Замовник має право видати Підряднику припис про усунення допущених недоліків, а за необхідності – про припинення робіт"
"6.7. Замовник за участю Підрядника має право скорегувати вартість виконаних робіт, що підлягає оплаті у випадках: - невідповідності їх проектній документації, будівельним нормам і правилам, неправильного застосування цін і розцінок"
"11.2.Підрядник здійснює закупівлю матеріалів відповідно до проектної документації"
"14.1. Підрядник виконує роботи відповідно до проекту організації будівництва та проекту виконання робіт з використанням прогресивних методів організації виробництва та праці."
"15.3. У разі виявлення в процесі прийняття об’єкта недоліків у роботах, усунути які неможливо й існування яких погіршує показники об’єкта порівняно з проектом, Замовник має право вимагати від Підрядника компенсації збитків"
Для правильного прорахунку цінової пропозиції, та розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ми завжди готові йти на зустріч побажанням наших потенційних учасників тендерних процедур. Однак, ми не вважаємо себе в праві, та не можемо створювати ситуації, які будуть ставити учасників процедури закупівлі у нерівні умови. З метою орієнтування учасників процедур щодо конкретики робіт які слід виконувати, нами, у складі тендерної документації, надано перелік робіт з можливим обсягом таких робіт, який наведено у додатку № 6.
Як показує досвід оголошення торгів щодо закупівлі робіт з капітального будівництва, обсягів інформації, яка наводиться у додатку № 6, завжди достатньо для розрахунку цінової пропозиції, розуміння вимог до матеріалів та обладнання тощо.
Як показує досвід оголошення торгів щодо закупівлі робіт з капітального будівництва, обсягів інформації, яка наводиться у додатку № 6, завжди достатньо для розрахунку цінової пропозиції, розуміння вимог до матеріалів та обладнання тощо.
Проект
Дата подання: 27 квітня 2021 14:05
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:58
Доброго дня! Згідно вимог ТД, зокрема, передбачено:
"Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого ПРОЕКТОМ";
"Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. "
Проєкт договору говорить, зокрема, про наступне:
"3.3. Якщо будь-які втрати чи пошкодження робіт виникнуть внаслідок ризику Підрядника, він упродовж узгоджених із Замовником термінів усуває їх за свій рахунок і забезпечує відповідність робіт умовам проекту."
".3. Замовник контролює відповідність робіт, матеріалів, виробів, конструкцій, устаткування проектним рішенням, вимогам будівельних норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам"
"4.4. У разі виявлення порушень проектних рішень, будівельних норм і правил, інших нормативних документів Замовник має право видати Підряднику припис про усунення допущених недоліків, а за необхідності – про припинення робіт"
"6.7. Замовник за участю Підрядника має право скорегувати вартість виконаних робіт, що підлягає оплаті у випадках: - невідповідності їх проектній документації, будівельним нормам і правилам, неправильного застосування цін і розцінок"
"11.2.Підрядник здійснює закупівлю матеріалів відповідно до проектної документації"
"14.1. Підрядник виконує роботи відповідно до проекту організації будівництва та проекту виконання робіт з використанням прогресивних методів організації виробництва та праці."
"15.3. У разі виявлення в процесі прийняття об’єкта недоліків у роботах, усунути які неможливо й існування яких погіршує показники об’єкта порівняно з проектом, Замовник має право вимагати від Підрядника компенсації збитків"
Для правильного прорахунку цінової пропозиції, та розуміння вимог до матеріальів та обладнання прохання надати проект на будівицтво даного об'єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ми завжди готові йти на зустріч побажанням наших потенційних учасників тендерних процедур. Однак, ми не вважаємо себе в праві, та не можемо створювати ситуації, які будуть ставити учасників процедури закупівлі у нерівні умови. З метою орієнтування учасників процедур щодо конкретики робіт які слід виконувати, нами, у складі тендерної документації, надано перелік робіт з можливим обсягом таких робіт, який наведено у додатку № 6.
Як показує досвід оголошення торгів щодо закупівлі робіт з капітального будівництва, обсягів інформації, яка наводиться у додатку № 6, завжди достатньо для розрахунку цінової пропозиції, розуміння вимог до матеріалів та обладнання тощо.
Як показує досвід оголошення торгів щодо закупівлі робіт з капітального будівництва, обсягів інформації, яка наводиться у додатку № 6, завжди достатньо для розрахунку цінової пропозиції, розуміння вимог до матеріалів та обладнання тощо.
Проект повторно
Дата подання: 29 квітня 2021 08:44
Дата відповіді: 30 квітня 2021 13:05
Доброго ранку, шановний Замовник! Дякуємо за відповідь.
Судячи з Вашої відповіді, на зустріч побажанням до потенційних учасників Ви йти не готові. Звертаємо Вашу увагу, що це не "побажання", а логічна вимога, з метою прорахувати кошторисну документацію (матеріали, обладнання, устатковання) у відповідності до Проекту.
Оприлюднення Проектку на веб-порталі Уповноваженого органу не призводить до жодного порушення зі сторони Замовника, та не буде ставити учасників у нерівні умови, адже всі бажаючі зможуть ознайомитися з Проектом.
Можливо Замовник піде на зустріч не потенційному учаснику, а 120 дітям, які будуть відвідувати дошкільний навчальний заклад? Адже саме з метою виконання якісних робіт та встановлення обладняння та устатковання, які б відповідали саме Проекту та приносили дітям радість від відвідування ДНЗ наша компанія просить оприлюднити Проект.
Уявне бачення виходячи лише з обсягів робіт може призвести до невідповідності проектно-кошторисної документації учасників вимогам Проекту.
Як приклад, розглянемо ліжка.Ііснує безліч варіантів дитячих ліжок. Проектом однозначно передбачено вид дитячого ліжка, його тенічні характеристики, специфічні особливості. Якщо ж учасник прорахує та буде розраховувати на встановлення ліжка, яке є дитячим, але не вдповідає умовам Проеткту, то відбудеться колапс, адже з одного боку діточкам потрібно поставити найкраще ліко, передбачене Проектом, а не те, яке буде сухо встановлено програмою для розрахунку вартості, а з іншого боку, відповдіно до ч.4 ст.41 Закону "умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону".
Враховуючи вищевикладене, наполягаємо на оприлюдненні Проекту на будівництво дошкільного навчального закладу 120 місць по вул. Пушкіна в смт. Голованівськ Кіровоградської області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вдячні Вам за запитання! Справа в тому, що Замовник не має всіх передбачених ЦК України прав на проект, який є предметом даної закупівлі. А тому ми не вважаємо себе в праві якимось чином оприлюднювати проект, окрім передачі його переможцю конкурсу.
Щодо дитячих ліжок, то можемо зазначити, що склад меблів та устаткування прийнятий згідно Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (наказ МОЗ України № 234 від 24.03.2016 р. дод. 3).
Щодо дитячих ліжок, то можемо зазначити, що склад меблів та устаткування прийнятий згідно Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (наказ МОЗ України № 234 від 24.03.2016 р. дод. 3).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ |
8 510 037,35
UAH з ПДВ
|
8 510 037,35
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 957 026.14 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
8 533 638,00
UAH з ПДВ
|
8 533 638,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 973 546.60 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРАКА" |
8 563 000,00
UAH з ПДВ
|
8 563 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 7 492 625 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПФ #24152128 |
Переможець |
8 510 037,35
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:59
|
ДУ 120 місць розірвання.PDF | укладений |
28 грудня 2021 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 10:48
|
120 місць ДОГ пр.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 08:39
|
120 місць ДЦ+ГРАФ.PDF | укладений |
01 червня 2021 08:38
|
120 місць ДОГОВІР.PDF | укладений |
01 червня 2021 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення казначейського рахунку |
Номер договору про закупівлю: | 50/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50/2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |