Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штампи (Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (Штампи - Код 021:2015 30192153-8 Штампи)
Очікувана вартість
820,00 UAH
UA-2021-04-09-004510-a 9dee3390fa0e4b97b7764f4cf63c4cf4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Вікторівна Юрченко

+380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Вебсайт: http://udpu.org.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2
Контактна особа: Олена Вікторівна Юрченко
+380474440889
eyurchenko.0503@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно специфікації до договору.
За рахунок зекономлених коштів від спрощеної процедури закупівель UA-2021-03-11-000617-b від 11.03.2021р. (Лист Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України від 18.01.2006 № 26-06/37-423; Лист МЕРТ №3304-04/54160-06 від 03.09.2020 р. )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Штамп-печатка 40х40мм автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м Умань, вул Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної, акту тощо), наданих Покупцем при оформленні поставки Товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

09 квітня 2021 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП РУДЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2792001669
Переможець 820,00
UAH
09 квітня 2021 13:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 13:43
Дог104.pdf укладений
09 квітня 2021 13:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Штамп-печатка 40х40мм автоматичний 2 штуки 410,00
UAH